Un tânăr din Prahova s-a dus la RAR Ploiești pentru a obține autentificarea unui Ford Transit, fabricat în anul 1990, autentificarea fiindu-i necesară pentru a putea să plătească taxa de mediu.

„Am luat un Motocaravan, fabricație 1990. Mașina din fabrică a fost înmatriculată direct în România, în anul 1991, până în prezent având 3 proprietari, eu fiind al patrulea! Ca să pot să îi plătesc taxa de mediu a trebuit să îi fac Autentificare la RAR. Am făcut programare on-line la Ploiești. Mașina, pe carte, are cinci locuri din fabrică, dar centuri doar pe 2 locuri din față!”, a declarat tânărul, citat de www.101reporteri.ro.

După ce și-a făcut programare on-line, a ajuns la RAR Prahova, care are sediul în Ploiești, pentru autentificare. A intrat cu mașina pe bandă, care a fost preluată de inginerul Dumitru Dumitrescu, fostul director al RAR Prahova. După ce s-a urcat în autoturism, acesta a întrebat de centurile din spate.

Tânărul i-a explicat faptul că pe cartea mașinii se specifă cinci locuri și în spate nu sunt centuri pentru că nu au fost prevăzute de fabricant.

„Inginerul Dumitrescu îmi spune să mă duc acasă cu mașina, să îi desfac mobilierul din spate (patul rulotei) să îi pun trei scaune de microbus și, după aceea, trece RAR”, povestește tânărul.

Omul nu a acceptat sfatul inginerului Dumitrescu și a montat trei centuri fără să umble la mobilier, așa cum i s-a recomandat.

Ajuns din nou la RAR în Ploiești, inginerul Dumitrescu refuză să îi dea autentificarea omului pentru că nu a montat scaune, dar fără să-i dea în scris motivul respingerii.

Tânărul a cerut audiență directorului Emil Jipa. În loc să se rezolve problema, directoul Emil Jipa i-ar fi spus că  „Dacă Dumitrescu a zis așa, așa este!”.

„Văzând că nu am cu cine discuta, sun la RAR București și cer detalii. Îmi răspunde un inginer de acolo foarte amabil, îmi dă adresa lui de e-mail ca să îi trimit copii după acte și pozele mașini. În 30 de minute mă suna înapoi și îmi zice: mașina dvs. este fabricație 1990, legea privind obligativitatea centurilor este din 1992, dar nu și pentru cele care nu au fost prevăzute de fabricant, mergeți înapoi la RAR Ploiești și, când ajungeți, ne sunați și le explicăm noi, Bucureștiul! Am refuzat să merg din nou la RAR Ploiești și am făcut altă programare pe net la RAR București. Am luat actele, totul a durat 10 minute, fără modificări la mașină, fără șpăgi sau intervenții. Aceeași chestie a pățit-o și un avocat, acum circa 3 ani cu o mașina identică cu a mea. Avocatul i-a dat în judecată și a câștigat 5.000 de euro daune interese, doar că săracul om, la vremea respectivă, chiar le-a urmat sfatul și a demontat patul ca să pună scaune de bus!”

Sursa: www.101reporteri.ro

1 COMENTARIU

  1. Sunt mai multe probleme acolo…. Saptamana trecuta, angajata de la casierie (ei ma programeaza de la 08:30 dimineata pana seara) la 11:30 a decis sa ia pauza de masa. A lipit o hartie pe care scrie “pauza de masa pana la 12:15”. Daca ma programeaza, sa ramana toate ghiseele functionale sa pot sa-mi rezolv problema. Oricum sa inmatriculezi o masina tre sa-ti iei 3 zile libere

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here