Luni, 19 septembrie 2016. Internetul merge „cu spatele”. Încep procedura standard: oprește-repornește modem, deconectează-conectează din nou laptopul la internet. Nimic nu funcționează. Când zic că și-a revenit și merge, pică iar.

Apelez serviciul relații cu clienții al RCS-RDS, providerul de internet pe care îl folosesc. Stau în așteptare aproximativ 10 minute, până mă hotărăsc „să joc la două capete” – de pe telefonul unui coleg sun și pe un al doilea număr de contact pe care îl găsesc pe site-ul lor. Într-un final îmi răspunde un operator la unul din cele două telefoane care îmi spune că am sunat la numărul de persoane fizice și că trebuia să sun la juridice. Cu alte cuvinte am greșit numărul și ar trebui să sun din nou dar ea, fata de la celălalt capăt al firului, este o drăguță și mă transferă ea la persoane juridice. Ca o favoare specială, așa a sunat chestia asta la capătul meu de fir. Îi mulțumesc și aștept. Apoi o voce (robotul telefonic) mă anunță că sunt prea mulți oameni în așteptare și că ori le trimit un mail cu problema mea, ori revin mai târziu. Și îmi închide, nu-mi lasă opțiunea sinucigașă de a continua să aștept, poate-poate renunță alții înaintea mea.

Ca o ultimă speranță, realizez că e un RCS-RDS la parterul blocului. Cobor într-un suflet, le spun problema mea, fata de acolo îmi răspunde zâmbind că nu e nicio disfuncționalitate și că probabil merge internetul greu pentru că „plouă afară”. Și atunci mi-am dat seama că ceea ce au cei de la Digi nu mai are nimeni în lumea asta. Degeaba s-au chinuit cercetători și savanți secole la rând să descopere capsula timpului, în tot acest timp era deținută și folosită de Digi România. Pentru că după ce tânăra mi-a spus că nu-mi merge netul pentru că plouă afară m-am simțit brusc în anul 2000, când așteptam să fie 3 dimineața, nimeni online și cer senin afară pentru o viteză rezonabilă la internet. Nu credeam să mai trăiesc vreodată experiența aceea, dar iată că Digi mi-a oferit-o. Și le mulțumesc pe această cale.

P.S.: Într-un final le-am trimis și un mail, curioasă fiind dacă în 2016 e normal să nu-ți meargă internetul pentru că plouă afară.

1 COMENTARIU

  1. […] Luni, 19 septembrie 2016. Internetul merge „cu spatele”. Încep procedura standard: oprește-repornește modem, deconectează-conectează din nou laptopul la internet. Nimic nu funcționează. Când zic că și-a revenit și merge, pică iar. Apelez serviciul relații cu clienții al RCS-RDS, providerul de internet pe care îl folosesc. Stau în așteptare aproximativ 10 minute, citește toată știrea… […]

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here