fbpx
joi, martie 28, 2024
spot_img

Angajații primăriei Ariceștii Rahtivani, audiați la Parchetul Curții de Apel Ploiești! FOTO-DOCUMENTE

Citește Și

- Reclamă -

Angajații primăriei Ariceștii Rahtivani au fost audiați la Parchetul de pe lângă Curtea de Apel Ploiești, spun surse din primărie! Potrivit salariaților primăriei Ariceștii Rahtivani, miercuri 11 octombrie au fost chemați la audieri cinci angajați ai unității administrative, iar audierile au continuat și a doua zi când se pare că ar fi fost citați alții.

 - Ziarul INCOMODInformația a fost confirmată oficial de reprezentanții Parchetului de pe lângă Curtea de Apel Ploiești printr-un răspuns trimis redacției noastre (foto dreapta), în care este specificat că mai mulți angajați ai primăriei Ariceștii Rahtivani au fost audiați și că în cauză se efectuează acte de urmărire penală.

- Reclamă -

La audierile de miercuri, 11 octombrie, potrivit surselor din primărie, ar fi fost chemați viceprimarul Viorica Mihai, contabilul Camelia Zegheru, un angajat de la Starea Civilă, un funcționar de la Urbanism, dar și un salariat care a lucrat în cadrul Primăriei timp de șase luni.

Se pare că la ședința de consiliu local de miercuri seară, săptămâna trecută, s-a vorbit deschis despre audierile din timpul zilei și s-ar fi spus că acestea au legătură cu o ordonanță din aprilie 2015 a Parchetului de pe lângă Curtea de Apel Ploiești prin care se solicitau mai multe documente de la primărie, fiind menționat în ordonanță că s-a dispus începerea urmăririi penale sub aspectul săvârșirii infracțiunilor de abuz în serviciu și conflict de interese.

Se pare că urmărirea penală se face momentan in rem, cert este însă că prin Ordonanța 166/P/2015 Parchetul Curții de Apel Ploiești a solicitat primăriei Ariceștii Rahtivani „toate documentele care au stat la baza încheierii contractelor de către Primăria comunei Ariceștii Rahtivani cu următorii operatori economici, precum și documentele ce justifică executarea lucrărilor, facturile emise de prestator, plățile efectuate precum și actele adiționale la aceste contracte, modul de atribuire al contractelor:

- Reclamă -

-SC PAL EUROFOREST GROUP SRL

-SC CONSOLD TRUST CONSTRUCT SRL

-SC PRAGOSA ROMANIA SRL

-SC NOI MNG CONSTRUCT SRL

- Reclamă -

-SC KATO SERVICE SRL

-SC FERADI SRL

-SC OCVIP SERV SRL

-SC SWISSO ELECTRIC SRL

-SC MADAGOS SRL

-SC ARHIPROIECT 2007 SRL

-SC A.T. SRL

-UNGUREANU DANIEL – ACTIVITATI DE CONSULTANTA I.I.

-toate documentele ce sunt anexate la contractele de arendare pentru suprafata de 80 de hectare situata in Tarlaua 76, parcela A396 de pe raza comunei Ariceștii Rahtivani (contractul nr. 655/11.08.2011 și nr. 42/03.04.2013), inclusiv modul de încasare a taxelor aferente acestui contract

-Registrul de evidență al documentelor de intrare/ieșire pentru anii 2010-la zi

-orice alte documente ce au legătură cu obiectul cauzei penale” , se arată în Ordonanță.

 - Ziarul INCOMOD

 - Ziarul INCOMOD

- Reclamă -
spot_img
spot_img
spot_img

1 COMENTARIU

  1. Eu unul am avut oprire pe salariu 800 lei plata sa facut din luna martie ..acum ceva zile am intrebat ce datorii mai am la primarie si spre uimirea mea am constatat ca am impozitul si cei 800 datoria,am adus dovada doveditoare ca am platit acea datorie dar la ei banii nu exista in nici un istoric….mentionez ca au verificat inclusiv numerele de cont si au spus sa mai revin in noiembrie
    Ce parere aveti ?

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.
Captcha verification failed!
Scorul utilizatorului captcha a eșuat. va rog sa ne contactati!

Ultimele Știri

VIDEO Știrile Incomod din data de 28 martie

Zilnic poți urmări grupajul știrilor pe pagina de Facebook a Ziarului Incomod și pe canalul de YouTube.Principalele titluri ale...
Sari la conținut