fbpx
marți, februarie 20, 2024
spot_img

Care este programul de lucru cu publicul la primăria Ploiești începând de joi

spot_img

Citește Și

- Reclamă -

Începând cu data de 21 mai 2020 şi până la încetarea stării de alertă la nivel naţional, programul de lucru cu publicul la Registratura Primăriei se desfăşoară după următorul program: Luni, marţi, joi şi vineri, în intervalul orar 09.00-13.00 (depunere şi eliberare documente); Miercuri, între orele 10.00 – 16.00 (depunere şi eliberare documente).

„Totodată, reamintim cetăţenilor că solicitările/petiţiile/reclamaţiile se pot transmite şi on-line, la următoarele adrese de e-mail ale municipalităţii ploieştene: registratura@ploiesti.rourbanism@ploiesti.rocomunicare@ploiesti.ro„, a amintit Primăria Ploieşti, într-un comunicat de presă.

- Reclamă -

Sesizările se pot transmite direct şi la adresele de e-mail afişate pe pagina de internet a Primăriei Municipiului Ploieşti, la adresa http:www.ploiesti.ro/structura.php

Persoanele care nu au acces la o adresă de e-mail pot transmite sesizări/ petiţii/ reclamaţii şi prin Poştă, la adresa: Primăria Municipiului Ploieşti, Piaţa Eroilor nr.1 A.

De asemenea, sesizările se pot adresa şi telefonic, la următoarele numere: 0244/516699 – centrala Primăriei Ploieşti; 0244/984 – Dispeceratul municipalităţii.

La nivelul Primăriei Municipiului Ploieşti, în perioada stării de alertă, se suspendă programul de audienţe, aminteşte instituţia în comunicat.

- Reclamă -
spot_img
spot_img
spot_img

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.
Captcha verification failed!
Scorul utilizatorului captcha a eșuat. va rog sa ne contactati!
spot_img

Ultimele Știri

Trafic închis complet pe o stradă importantă din Ploiești. Primăria începe programul de asfaltări

Primăria Ploiești a anunțat începerea programului de reparații curente și întreținere a străzilor, iar strada Maramureș, aflată în apropierea...
spot_img
Sari la conținut