Începând cu data de 21 mai 2020 şi până la încetarea stării de alertă la nivel naţional, programul de lucru cu publicul la Registratura Primăriei se desfăşoară după următorul program: Luni, marţi, joi şi vineri, în intervalul orar 09.00-13.00 (depunere şi eliberare documente); Miercuri, între orele 10.00 – 16.00 (depunere şi eliberare documente).

“Totodată, reamintim cetăţenilor că solicitările/petiţiile/reclamaţiile se pot transmite şi on-line, la următoarele adrese de e-mail ale municipalităţii ploieştene: [email protected][email protected][email protected]“, a amintit Primăria Ploieşti, într-un comunicat de presă.

Sesizările se pot transmite direct şi la adresele de e-mail afişate pe pagina de internet a Primăriei Municipiului Ploieşti, la adresa http:www.ploiesti.ro/structura.php

Persoanele care nu au acces la o adresă de e-mail pot transmite sesizări/ petiţii/ reclamaţii şi prin Poştă, la adresa: Primăria Municipiului Ploieşti, Piaţa Eroilor nr.1 A.

De asemenea, sesizările se pot adresa şi telefonic, la următoarele numere: 0244/516699 – centrala Primăriei Ploieşti; 0244/984 – Dispeceratul municipalităţii.

La nivelul Primăriei Municipiului Ploieşti, în perioada stării de alertă, se suspendă programul de audienţe, aminteşte instituţia în comunicat.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here