Experiența unui ploieștean care a dorit să trimită un colet în Timișoara prin firma de curierat Cargus este de-a dreptul incredibilă! Bărbatul spune că deși au trecut două luni de la expediere, curierul nu i-a livrat banii plătiți de către destinatarul din Timișoara, cum este firesc în cazul unei plăți ramburs.

 

Mai mult decât atât, bărbatul spune că în încercarea lui de a-și recupera banii nu a putut lua legătura nu niciun superior din cadrul firmei de curierat, singurele persoane cu care a reușit să vorbească fiind operatoarele de la Call Center, dar nici acestea nu l-au ajutat să-i fie rezolvată problema.

Iată ce povestește tânărul:

“Atenție Urgent Cargus!
Am trimis un colet cu ei în data de 27.01.2016 la cineva în Timișoara și în data de 28.01.2016 a ajuns coletul și a fost plătit. Conform site-ului lor este “Sigur” și “Banii ajung în 2-3 zile” și totul este legal și frumos.
Am luat legătura cu departamentul de reclamații prin mail pentru că altfel nu se poate și s-a deschis o reclamație împotriva lor.
Nu există număr de telefon la care poți suna, doar numerele Call Center la care îți răspund fete care sunt de pe altă lume și am făcut o reclamație pe data de 4:02:2016 și se precizează că în maxim 30 de zile o să primesc un răspuns.
Astăzi, 16:03:2016 au trecut aproape 2 luni de când banii trebuiau să ajungă la mine și 1 lună de când am făcut reclamația și nimeni din partea firmei nu m-a sunat să îmi dea un răspuns.
Am sunat de nenumărate ori și de fiecare dată nu puteam să iau legătura cu departamentul reclamații pentru că nu era nimeni în birou.

Astăzi am fost la sediul Urgent Cargus din Ploiești și m-a surprins faptul că nici supervizorul nu putea sa ia legătura cu cineva din cadrul firmei. Mi s-a spus ca până și șeful din Ploiești sună la Call-Center ca să ia legătura cu cineva din Timișoara sau București. La orice firmă dacă un angajat este nevoit să ia legătura cu o altă filială sau un alt coleg sună la numărul său și poți lua legătura foarte ușor. Nu se poate nici să îți ridici banii din Ploiești dacă ei sunt în Timișoara. Aparent unele firme sunt încă în epoca de gheață.Recomand să se evite total colaborarea cu ei. Nu au numere de telefon pentru firme, apelați doar la Call-Center. Nu se poate lua legătura cu nimeni din partea firmei și când încerci să faci ceva toată lumea folosește scuza: “Avem un departament de reclamații, așteptați răspunsul”. 
Aștept de 2 luni un răspuns și nu îmi răspunde nimeni nici la telefon.O firmă de mafioți care doar iau banii și îi doare undeva de tine. Nu trimiteți cu Urgent Cargus!

În prezent este făcută o reclamație și la ANPC și dacă nu se vor rezolva lucrurile o să fac o plângere penală și la Procuratură.
Încercați să evitați orice legătură cu Urgent Cargus.”

 

După ce a postat mesajul pe rețeaua de socializare, mai mulți utilizatori au simțit nevoia să povestească propriile experiențe cu această firmă de curierat:

Cum vreți să se rezolve ceva când la această firmă se lucrează la negru și pe usere fictive??? Sorin e praf… fetele de la birou la fel… eu aș vrea să ajung la televiziune ptr firma asta. Eu am lucrat la ei și știu cum e…. eram obligat să lucrez la negru și să tai chitanțe în numele altora… nu înțeleg de ce nu se sesizează nimeni… am depus nenumărate plângeri și la opc și poliție și peste tot… degeaba”, scrie un fost angajat al firmei.
“Și eu am avut probleme cu această firmă de curierat! Au cei mai incompetenți curieri! Dispecerat prost! Este de evitat!!“, mai scrie un tânăr.
Chiar este o firmă de tot râsul, sincer. Eu am fost să duc un laptop la Flanco pt că încă era în garantie și cei de acolo l-au trimis la București prin intermediul Cargus. Am primit mesaj cum că s-a reparat și că are statusul de ‘a ajuns la client’ și m-am dus în magazin să-l ridic de nenumărate ori, am așteptat cam o lună, iar pe urmă mi s-a spus că cei de la cargus mi-au pierdut laptopul, urmând să mi se dea altul din magazin. Bineînțeles că am ieșit în dezavantaj, deoarece nu am mai primit același model de aceeași calitate…, povestește o tânără.

Îndemnăm cititorii noștri să ne scrie dacă au întâmpinat probleme similare, folosind adresa de contact a redacției, [email protected], sau lăsând un comentariu la acest articol.

Sursa: www.ph-online.ro

1 COMENTARIU

  1. si eu am patit exact ca dmv am trimis un colet si ma rog de ei de 3 luni sa imi livreze banii sau sa mi trimita…..tot cu call center vb si degeaba iti spun am sa va sunam noi imd si nu te mai suna…niste nenorociti am sa fac si eu plangere penala pentru asta

Lasă un răspuns la lucian florin Renunțați la răspuns

Please enter your comment!
Please enter your name here