Un cititor al ziarului Incomod ne-a trimis două fotografii prin care ne arăta că magazinul Kaufland Nord are un preț expus pentru hârtia igienică la raft, redus, dar la casa de marcat i-a fost facturat pe bonul prețul întreg, înainte de promoție.

După ce ziarul Incomod a solicitat un punct de vedere, reprezentanții Kaufland spun că a fost o eroare de etichetare și că i-au fost restituiți banii clientului.

“Poziția oficială a companiei Kaufland România

Ca urmare a solicitării adresate privind situația expusă în materialul https://ziarulincomod.ro/foto-preturi-diferite-la-raft-fata-de-cele-de-lacasa-de-marcat-la-kaufland-nord/, Kaufland România aduce următoarele precizări:

Recent, în magazinul din Ploiești, din Bulevardul Republicii nr. 138, ni s-a semnalat o eroare de etichetare la produsul hârtie igienică, care ieșise din promoție. Am restituit pe loc clientului diferența de preț și am corectat eticheta produsului la raft.

În urma verificărilor suplimentare dispuse în magazin, vă confirmăm că toate etichetele de la raft corespund promoțiilor actuale.

Regretăm neplăcerea și vă asigurăm că ne străduim să prevenim astfel de situații.

Luăm foarte în serios sugestiile sau sesizările clienților noștri și le stăm la dispoziție cu
promptitudine la numărul de telefon gratuit 0800.080.888 de luni până vineri între orele 8:00 – 20:00 şi sâmbătă între orele 8:00 – 17:00 sau în scris, accesând www.kaufland.ro/contact.”, au scris reprezentanții Kaufland în răspunsul oferit ziarului nostru.

andrei-volosevici

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here