În urma articolului ”Produse fără preț în rafturile de la Kaufland Ploiești – VIDEO”, Kaufland România spune că lipsa prețurilor a fost o excepție din cauza faptului că magazinul se află într-un proces de reamenajare.
Iată mai jos ce spune Kaufland România:
„Regretăm situația semnalată și vă asigurăm că a fost o excepție.
Magazinul Kaufland Ploiești Sud se află într-un amplu proces de reamenajare și modernizare pentru a veni în sprijinul și în beneficiul clienților noștri. Operăm modificările în afara programului pentru clienți pentru a menține o experiență plăcută de cumpărături.
Situația surprinsă de cititor la raftul de articole de uz casnic a fost una singulară și pentru un interval de timp foarte scurt. În acel interval, echipa din magazin lucra cu prioritate la finalizarea reorganizării raftului respectiv, iar clienții au fost îndrumați să verifice prețurile articolelor de pe acel raft cu ajutorul scanerelor montate special în magazin.
Raftul dedicat articolelor de uz casnic este în prezent reorganizat pentru un acces mai ușor și mai simplu la gama extinsă de articole disponibile, iar clienții se pot bucura de o gama variată de produse la prețuri avantajoase”.