iCredit Logo Square1

iCredit Logo Square1Noi nereguli ies la iveală privind compania iCredit! După ce ieri am publicat scrisoarea unui angajat nemulțumit de tratamentul pe care îl aplică superiorii, clienții au reacționat. Se pare că abuzurile nu se opresc doar în ograda salariaților, întrucât doi clienți acuză că au fost păcăliți.

Petre Roman, client vechi al biroului iCredit din Ploiești, povestește cum a pierdut aproximativ 500 de lei, din cauza unei proceduri care s-a modificat peste noapte. Conform contractului de credit pe care l-a semnat, în momentul în care solicita rambursarea anticipată a împrumutului, beneficia de recalcularea dobânzii, lucru care trebuia să îl scutească de plata câtorva sute de lei. Roman a solicitat un împrumut unei alte bănci prin care să refinanțeze datoria de la iCredit, dar lucrurile nu au decurs tocmai cum s-ar fi așteptat.

„Este abuziv ce au făcut ei. Au făcut calculul pentru refinanțare  și trebuia să le dau 1070 lei. Dar de la București nu s-a acceptat. Mi-au spus: ‹Nu, domnule Roman, trebuia să achitați costul întreg›. Și mi-au luat 1526 lei. Astfel, eu am pierdut aproape 500 lei și nu am mai rezolvat nimic”, a explicat clientul.

Se pare că în momentul în care s-au cerut explicații de la departamentul de creditare, motivația a fost că procedurile interne au fost modificate, iar articolul care făcea referire la rambursarea anticipată prin credit de refinanțare a fost înlăturat cu totul, deși clientul susține că nu a fost informat în privința acestui fapt. În plus, clientul acuză și că atitudinea reprezentanților de la București a lăsat de dorit și că i s-a vorbit foarte urât.

Probleme a întâmpinat și Valeriu Teodor, un alt ploieștean căruia i s-a făcut o ofertă de refinanțare. Omul a fost învățat să achite integral un credit înainte de termen, cu promisiunea că a doua zi va primi un nou împrumut, cu o sumă mai mare, astfel încât să îi rămână aproximativ 1.700 lei. Dar, singurul lucru cu care s-a ales clientul a fost o cheltuială de aproximativ 1.800 de lei, deși acesta își plătea ratele la timp.

„Mi-au spus că pentru că sunt un client fidel îmi fac o ofertă, sub condiția să achit integral ce mai am. Am plătit 1.720 lei, au făcut cerere pentru un nou împrumut, apoi au venit din nou la mine și mi-au spus că trebuie să mai depun 100 și ceva de lei și că seara îmi dau banii. I-am plătit și pe aceștia, apoi am primit un mesaj prin care eram înștiințat că nu mi se acordă un nou împrumut. Mi-au luat peste 1.800 lei în ajun de Crăciun, când toată lumea are nevoie de bani, în condițiile în care, prin contract, nu trebuia să îi plătesc atunci”, a explicat Valeriu Teodor.

Să fie oare aceasta o practică obișnuită în iCredit?! Clienților li se fac oferte mincinoase, doar pentru a fi determinați să plătească sumele datorate cu mult înainte de termen?

Dacă angajații EAM IFN SA nu sunt protejați de nicio instituție a statului, același tratament se aplică și clienților? 

N.R.: Foștii angajați sau clienții nemulțumiți ne pot scrie pe adresa [email protected]. Garantăm faptul că identitatea celor care ne contactează nu va fi dezvăluită.

Fotografia a fost preluată din spațiul public, de pe internet.

Am trimis o solicitare reprezentanților iCredit pentru un punct de vedere referitor la cele reclamate de clienți, pe care îl vom publica în momentul în care îl vom primi.

2 COMENTARII

  1. Am făcut o refinanțare de 1000 de lei și mai aveam de achitat de la primul împrumut 400 lei ,din cei 1000 de lei au oprit cei 400 dar eu am de platit suma de 1400 de lei deși am platit cînd am făcut refinanțare cum este posibil să o adauge la împrumut și să se calculeze la dobinda?

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here