fbpx
vineri, martie 29, 2024
spot_img

Colegiul Național “ Jean Monnet “ Ploiesti, locul copilăriei și al poveștilor

Citește Și

- Reclamă -

Colegiul Național “ Jean Monnet “ Ploiesti a finalizat cu succes proiectul educativ județean “Locuri de ieri, povești de azi”, ediția a-IV-a “În grădina copilăriei” desfășurat în perioada 2014- 2015. Proiectul a fost realizat cu sprijinul Primăriei Municipiului Ploiești, Inspectoratului Școlar Județean Prahova,Muzeului Județean de Istorie și Arheologie Prahova, Bibliotecii Județene ”N. Iorga “ Ploiești, iar toate obiectivele propuse au fost atinse.

Mai jos vă prezentăm integral raportul de activitate:

„Colegiul National “ Jean Monnet “ Ploiesti a reusit atingerea obiectivelor propuse pe parcursul activitatile cu profesionalism. Copilaria este locul unde a inceput dintotdeauna o poveste a cutezantei ,a pasiunii.Demarate pentru necesitatea pastrarii valorii fundamentale a familiei ,nucleul societatii,activitatile proiectului “Locuri de ieri ,povesti de azi” , editia a IV-a “ In gradina copilariei “ , au reusit sa intareasca satisfacerea nevoilor psihologice si sociale ale copiilor.Responsabilizarea elevilor pentru socializare ,prin implinirea functiilor esentiale ale familiei,a adus proiectului,in ansamblu,implinirea personala a fiecarui participant.Proiectul s-a derulat in perioada decembrie 2014-iunie 2015,avand ca parteneri Primaria Municipiului Ploiesti,Inspectoratul Scolar Judetean Prahova,Muzeul Judetean de Istorie si Arheologie Prahova,Biblioteca Judeteana ”N. Iorga “ Ploiesti. S-au atins obiectivele propuse ,Expozitia gazduita de Biblioteca Judeteana “ N. Iorga “ dovedind in mod real promovarea valorilor fundamentale ale copilariei,pe baza mostenirii cultural-istorice,prin implicarea active si responsabila a elevilor in conturarea unor modele sociale positive. Activitatile propuse au atras atentia atat elevilor cat si cadrelor didactice,parintilor,reprezentantilor comunitatii locale,mai ales prin lucrul in echipa a diferitelor material realizate,expuse, de cei 530 de participanti din diferite scoli dovedind interes si seriozitate. Astfel,s-au derulat programe artistice pentru sarbatorile de iarna-sezatoare traditionala ,s-au intocmit albume literar istorice cu personalitati culturale care s-au evidentiat creative inca din copilarie,s-a derulat programul artistic “ Mamei mele cu toata dragostea “ , s-au confectionat obiecte de Paste cu participarea la proiectul international “ Armonia naturii “,s-a derulat simpozionul “ Activitati extrascolare de la A la Z ,gazduit de Biblioteca Judeteana “ N. Iorga “ Ploiesti. Activitatile de promovare si mediatizare ,de diseminare au subliniat actiuni de interes public in derularea fiecarei etape ,bugetul fiind suficient,mai ales ca excursia de la Busteni a fost sub forma sponsorizarii.Participantii au primit ca rasplata diplome de participare in cadrul festiv al ultimei activitati. Intrucat se doreste un accent deosebit pe libertatea de exprimare,creative si originala,pe formularea unor opinii,puncte de vedere sustinute cu argumente pertinente ,atat elevii cat si cadrele didactice si-au manifestat interesul si disponibilitatea de a participa si la editia urmatoare. Echipa de proiect formata din prof .Ionescu Lucica ,prof .Enescu Liliana Elvica ,prof. Iancu Tudor, prof. Oprea Carmen Iolanda . Implicarea directa a elevilor in solutionarea unor probleme civice, prin asumarea de responsabilitati,prin preluarea unor modele sociale ,contribuie la formarea personalitatii autonome a fiecarui elev,un pilon de baza in formarea copilului ca OM. Uram succes echipei de colaborare in demararea PROIECTULUI EDUCATIV ” POFTITI LA MASA NOASTRA ” EDITIA V 2015-2016”

- Reclamă -
spot_img
spot_img
spot_img

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.
Captcha verification failed!
Scorul utilizatorului captcha a eșuat. va rog sa ne contactati!

Ultimele Știri

Stații de autobuz noi în Ploiești

În Ploiești vor fi montate noi stații de așteptare pentru călătorii care folosesc autobuzele, tramvaiele și troleibuzele din sistemul...
Sari la conținut