Tinerii din Ploiești fac tot posibilul ca pe zi ce trece să își dobândească independența financiară. În acest episod le avem în prim plan pe tinerele ploieștence care își petrec weekend-urile în supermarket-uri pentru un bănuț în plus.
Promoterițele promovează diferite produse alimentare/non alimentare. Un promoter poate face informare (prezentarea detaliată a unui produs), premiere (pe baza achiziționării unui produs se oferă un cadou), degustare (posibilitatea de a gusta un produs) sau consultanță (la acest capitol, promoterul are parte de un training pentru a putea ajuta un client să își aleagă un produs necesar nevoilor personale).
Alexandra Toma are 21 de ani, iar în timpul liber scoate un ban în plus din această activitate. Aceasta este coordonată, alături de colegele ei, de o persoană ce se ocupă de poziționarea celorlalți promoteri în magazine, pentru promoțiile aflate în desfășurare.
„Suntem plătiți la oră, pornind de la 5 lei/oră și urcând. Programul diferă, putem avea 3-4 ore sau 7-8 ore pe zi. Clienții sunt diferiți. Interacționăm atât cu persoane înțelegătoare, interesate, dar și cu persoane care au o zi mai… proastă”, a spus Alexandra.