fbpx
vineri, aprilie 19, 2024
spot_img

Cum s-a rezolvat problema clientului iCredit care a spus că nu a primit toți banii după ce a semnat un contract de împrumut

Citește Și

- Reclamă -

Un cititor al ziarului Incomod ne-a povestit cum angajații iCredit din Ploiești nu i-ar fi dat toți banii dintr-un împrumut, deși clientul semnase contractul. Bărbatul spune că a dorit să facă o refinanțare și că de abia după ce a semnat contractul de credit i s-a spus că nu i se dau toți banii, ci că i se opresc două rate ale soției sale care avea, de asemenea, un împrumut la aceeași firmă.

Vezi aici întreaga declarație a clientului!

- Reclamă -

După ce clientul a depus reclamație la OPC Prahova și a apărut articolul în ziarul Incomod, ne-a comunicat faptul că a fost sunat de către managerul de birou de la Ploiești și chemat să i se dea banii pentru ratele pe care le-a plătit pentru creditul soției și s-a anulat chitanța respectivă.

Ziarul Incomod solicitase punct de vedere din partea companiei Easy Asset Management IFN S.A. (iCredit) încă dinainte de publicarea articolului inițial, iar răspunsul din partea reprezentanților societății a venit astăzi și vi-l redactăm integral:

Vă mulțumim pentru informațiile transmise și pentru solicitarea unui punct de vedere cu privire la situația expusă.
În urma verificărilor efectuate de către Easy Asset Management IFN SA, clientul a afirmat, în cadrul unui apel telefonic înregistrat, faptul că acesta nu are absolut nicio problemă cu Easy Asset Management IFN SA, ci că a  fost vorba despre o simplă neînțelegere care ulterior s-a rezolvat.
Mai mult decât atât clientul este interesat să aplice pentru un nou credit la agenția din Ploiești.
Vă mulțumim.

Reamintim că nu este prima dată când clienții societății Easy Asset Management IFN SA (iCredit) se plâng de practicile companiei. Ziarul Incomod a mai scris în trecut despre acuzațiile pe care le-au adus atât clienții, cât și angajații, împotriva instituției financiare non-bancare.

- Reclamă -

În martie 2015, doi clienți povesteau cum au pierdut bani de pe urma unor refinanțări, acuzând că au fost înșelați. Citește aici povestea celor doi clienți! 

De asemenea, un angajat al companiei respective a trimis o scrisoare în care povestea pe larg cum sunt tratați salariații de către superiorii direcți, acuzând că sunt obligați să lucreze în zilele libere, înjurați și constrânși să demisioneze dacă intră în concediu medical. Mai multe detalii aici!

Citește și:

Angajații iCredit obligați de către superiori să facă abuzuri împotriva clienților?!

- Reclamă -
spot_img
spot_img
spot_img

2 COMENTARII

  1. Buna ziua va rog sa ma credeti dar si la icredius giurgiu se fac jmecherii personalul e pus sa faca presiune pe clientii care nu mai pot plati rata care este foarte mare la ei sa faca refinantare le scoate ochii cu un milion doua si plateste pina la 80de milioane asta mi sa intimplat chiar mie am facut refinantare mia dat un milion noua sute si platesc 80de milioane vechi am pensie de 700de lei si platesc rata 600de lei

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.
Captcha verification failed!
Scorul utilizatorului captcha a eșuat. va rog sa ne contactati!

Ultimele Știri

Talk Show. Mafia gunoaielor din Prahova, subiect național ignorat de autorități locale

Mafia gunoaielor din Prahova a ajuns subiect național, dar nici acum nu vedem reacții ferme din partea autorităților.Ziarul Incomod...
Sari la conținut