fbpx
vineri, aprilie 19, 2024
spot_img

Defecțiunea unui încălzitor pentru terasă, cumpărat de nou, i-a ars părul de pe față unui bărbat

Citește Și

- Reclamă -
O familie din Ploiești a avut o experiență înspăimântătoare după ce au achiziționat un încălzitor de terasă.

Femeie povestește cum soțului său i-a fost ars părul de pe față și susține că o piesa a încălzitorului ar fi mai mică decât cea standard, fapt care a dus la producerea incidentului. Mai mult, aceasta spune că va sesiza ANPC după ce s-a lovit de refuzul firmei de a rezolva problema aparatului defect.

„Vineri, 2 martie 2018, am achiziționat de pe site-ul BADABUM un ÎNCĂLZITOR DE TERASAĂ
#badabum

- Reclamă -

(MYRIA Încălzitor terasă MY4327 max 13KW + regulator gaz) https://www.badabum.ro/…/88782-incalzitor-terasa-my4327-ma…/
Am respectat regulile de montare!!!
La pornire robinetul răsufla și emana foarte mult gaz în jurul său, fapt pentru care soțul meu și-a pârlit părul de pe față … barba… sprâncene.. gene s.a.m.d.p.
Am reîncercat operațiunea de aprindere cu robinetul dat la minim…. același rezultat!!!
Regulatorul trimis are piulița de cuplare mai mică decât cea standard.

Toate astea au fost semnalate de mine pe mail firmei, că telefonic nu se poate vorbi cu nimeni …., iar ei mi-au trimis un link către un service , de tipul SPALĂ-TE PE CAP SINGURA!
Am încercat să iau legătura pe Facebook, dar, singura reacție a fost un dislike… de parcă eram prieteni vechi și aveam nevoie de aprobarea lor la un comment.

Voi returna produsul, mă voi adresa Protecției Consumatorului, dar sfătuiesc pe toată lumea să evite aceasta firmă, care refuză orice dialog cu clienții care întâmpină o problemă!!”, a scris femeia pe Facebook.

- Reclamă -

Ziarul Incomod a solicitat un punct de vedere din partea firmei care a vândut produsul. În măsura în care va fi oferit, acesta va fi publicat pe site.

Iată mai jos ce spune atât firma care a vândut produsul cât și service-ul unde a fost reparat produsul:

„Având în vedere natura subiectului semnalat de către client am considerat că problema dânsului este una cel mai bine soluționată de către o unitate abilitată în a constata cele menționate, precum și a oferi sprijinul cel mai corect și concret.

Din acest motiv am îndrumat clientul către service-ul autorizat, întrucât noi nu suntem experți în instalații de gaze.

- Reclamă -

Am primit în acest moment și feedback-ul unității service, pe care vă rugam să-l regăsiți mai jos:

În urma diagnozei efectuate de către partener s-a constatat :

– ceasul de butelie care era în pachetul produsului avea filetul mai mic și nu putea fi montat pe butelia de GPL. Acest lucru totuși nu l-a împiedicat pe client sa improvizeze, în loc să apeleze la unitatea vânzătoare sau la unitatea de service. Din discuțiile avute de partener cu acest client, se pare că acesta a folosit un ceas de la un grătar de grădină de unde a venit și incidentul nefericit pe care l-a făcut public.

În cele din urmă clientul ne-a comunicat prin partener ca dorește în continuare acest produs, lucru pe care l-am și făcut: echipamentul a fost remediat (I s-a adăugat ceasul corespunzător după ce a fost testat amănunțit cu acesta) și urmează a fi expediat către client.

Cu stimă,

Echipa Badabum.ro”

- Reclamă -
spot_img
spot_img
spot_img

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.
Captcha verification failed!
Scorul utilizatorului captcha a eșuat. va rog sa ne contactati!

Ultimele Știri

Alertă cu bombă într-un avion care a aterizat de urgență în România

Un avion a aterizat de urgență în România din cauza unei alerte cu bombă.Este vorba despre un avion de...
Sari la conținut