UPDATE: Ce spun reprezentanții Cora:
„Regretăm situația semnalată de dumneavoastră. De altfel, i-am prezentat deja inițial scuzele noastre și clientului, împreună cu propunerea de a-i rambursa dublul prețului produsului în cauză. Acesata este politica grupului Cora dacă se întâmplă astfel de situații. Facem toate eforturile ca acestea să fie extrem de rare și îi asigurăm pe toți consumatorii că echipele noastre se străduiesc să ofere mereu produse și servicii de calitate, la prețuri accesibile”
Știrea inițială:
Un cititor care a făcut cumpărături la un supermarket din Ploiești s-a trezit acasă că unul dintre produse era expirat.
„Bună ziua! Azi am fost la cumpărături la Cora Ploiești și am găsit produs expirat la raft”, ne-a transmis clientul.
Acesta a trimis și fotografii cu produsul în cauză, salam vegetal, și bonul.
Produsul era expriat de o zi, la data de 4 august, iar bonul a fost emis la 5 august.