fbpx
miercuri, aprilie 24, 2024
spot_img

Licitaţie cu dedicaţie la CSM Ploieşti

Citește Și

- Reclamă -

CSM Ploieşti doreşte să promoveze Hipodromul, proaspăt inaugurat prin intermediul panourilor stradale. Nimic rău până aici! Dar ce faci atunci când întreaga poveste se transformă într-o metodă clasică de licitaţii cu dedicaţie?

Cum sunt alese mijloacele publicitare?

- Reclamă -

Primul dintre anunţuri se referă la achiziţia de servicii de promovare a evenimentelor sportive pe tabele electronice, iar cel de-al doilea la achiziţia de servicii de promovare a evenimentelor sportive pe panouri fixe.

Acestea sunt titlurile celor două anunţuri care devin „suspecte” , în momentul în care citeşti continuarea.

CSM vrea publicitate pentru hipodrom pe panouri electronice, fix în centrul oraşului. De ce două? De ce trebuie să fie amplasate amândouă în centru? Răspunsul este unul singur: în Ploieşti există O SINGURĂ PERSOANA care poate îndeplini aceste condiţii restrictive.

- Reclamă -

Probabil cei din conducere ştiu bine despre cine este vorba. Valoarea contractului: 6.300 de lei pentru patru luni.

Panourile stradale veneau cu aceeaşi dedicaţie

Cea de-a doua licitaţie avea criterii și mai restrictive. Este vorba despre panouri stradale. Valoarea contractului este și mai mare, de 11.000 de lei.

În anunțul inițial de pe SEAP urcat pe 16.08, se specifica faptul că panourile trebuie să aibă dimensiune de 12×4, respectiv 6×4 metri și să fie amplasate pe DN 1, la Bărcănești, și la ieșirea din Ploiești spre Brașov.

- Reclamă -

Cine are două panouri de exact aceste dimensiuni și sunt situate exact în locațiile specificate?

Ați ghicit! EXACT ACEEAȘI FIRMĂ care are FIX două panouri electronice, FIX în centrul orașului.

Este, de fapt, singura firmă din lume care poate câștiga această licitație!!

Schimbarea la fațadă

Foarte interesant este faptul că, pe 22 august, CSM Ploiești a modificat anunțul de pe SEAP cu privire la panourile stradale!

În noua formă, au fost scoase restricțiile de dimensiune, respectiv 12×4 metri și 6×4 metri.

Au rămas condițiile de locație prezentate mai sus.

S-or fi speriat băieții că jurnaliștii au început să pună întrebări? Sau sunt convinși că banii tot unde trebuie ajung?

Un contract cu încredințare directă

Cei implicați n-ar fi vrut să se ajungă aici. Era, de fapt, și mai și! Potrivit unor surse din administrația ploieșteană, inițial, ar fi fost încheiat un contract de încredințare directă! Numai că, susțin sursele, contractul a fost semnat de mai mulți, cu excepția a două persoane, care l-au considerat ilegal. Așa s-ar fi ajuns ca CSM Ploiești să primească ordine să organizeze licitație.

Acum, un element de culoare în peisajul oricum țipător al afacerilor cu bani de la buget.

Administratorul firmei respective, al cărei nume îl vom publica, a promis, ca bonus, un banner uriaș, gratuit, pe clădirea Primăriei Ploiești, cu campionatele de gimnastică.

În momentul în care a contractul cu încredințare directă a căzut, omul a refuzat să mai monteze bannerul.

Republika News a încercat să obțină puncte de vedere de la Hipodromul Ploiești, de la primarul Adrian Dobre, dar și de la consilierului acestuia pe probleme de sport, Silviu Crângașu.

Responsabila cu imaginea de la Hipodromul Ploiești, Alina Ionescu, nu a putut fi contactată deocamdată.

Primarul Adrian Dobre, aflat la București, a declarat că nu cunoaște cazul, dar a promis că va da un răspuns mâine (n.r. – joi).

Consilierul său pe probleme de sport, Silviu Crângașu, a fost tranșant. „Ceea ce spuneți dumneavoastră trebuie luat în considerare. Pare ceva dubios. Ce pot să spun acum este că voi face tot ce-mi stă în puteri pentru a mă asigura că vor fi respectate toate procedurile legale”.

Sursa: www.republikanews.ro

- Reclamă -
spot_img
spot_img
spot_img

1 COMENTARIU

  1. Le recomand dnului Crangasu si domnului Primar sa studieze cu atentie Legea 185/2013 actualizata, HCL 122/11.0.2016 si sa se asigure ca panourile pe care se va promova hipodromul, au autorizatie de construire, o respecta, in cazul in care o detin, sunt cu taxele la zi si daca sunt amplasate respectand toate normele in vigoare.

    Extras din Legea nr.185/2013, studiati va rog cu atentie, litera d
    Art. 49
    (1) Constituie contraventii urmatoarele fapte:
    a) amplasarea mijloacelor de publicitate fara aviz pentru publicitatea temporara ori cu nerespectarea prevederilor acestuia si a documentatiei tehnice care a stat la baza eliberarii avizului, precum si montarea panourilor publicitare cu structura proprie si elemente de sustinere care necesita fundatie pe trotuare cu latime mai mica de 2,25m;
    b) permiterea de catre proprietarul imobilului a executarii lucrarilor de amplasare a mijloacelor de publicitate fara autorizatie de construire valabila;
    c) nerespectarea de catre primar, respectiv primarul general al municipiului Bucuresti, a obligatiilor stabilite la art. 11 alin. (1) si art. 51 alin. (2);
    d) nerespectarea de catre primar, respectiv primarul general al municipiului Bucuresti a obligatiei de a dispune desfiintarea in termen de 15 zile de la data expirarii termenului de incetare a functionarii mijlocului de publicitate pentru care nu s-a obtinut o prelungire a acestui termen;
    e) nerespectarea de catre proprietarii mijloacelor de publicitate a tipurilor si dimensiunilor mijloacelor de publicitate admise, in conformitate cu prevederile regulamentelor locale privind amplasarea mijloacelor de publicitate;
    f) amplasarea stalpilor pentru indicatoarele publicitare directionale si a mijloacelor de publicitate temporara fara avizul autoritatilor publice locale sau in alte locuri decat cele precizate prin avizul pentru publicitate temporara;
    g) amplasarea panourilor publicitare mobile sau a oricaror altor forme de reclama, pe spatiile de circulatie pietonala cu o latime mai mica de 2,25 m, precum si neexecutarea obligatoriu ingropat, respectiv sub cota suprafetei solului/trotuarului, pana la nivelul solului a elementelor de fundare/ancorare necesare asigurarii stabilitatii panoului de reclama publicitara;
    h) folosirea mijloacelor de publicitate sonore care pot tulbura linistea publica, a vehiculelor publicitare care nu au obtinut aviz pentru publicitate temporara sau a mijloacelor de publicitate luminoasa care pot perturba traficul auto si pietonal;
    i) nerespectarea obligatiei de reexpertizare tehnica in vederea verificarii constructiei cu privire la respectarea cerintelor esentiale de calitate, de a elibera/desfiinta suportul reclamei la expirarea termenului stabilit prin autorizatia sau avizul pentru publicitate temporara, ori refuzul de a readuce amplasamentul si mediul inconjurator la starea initiala, inclusiv prin inierbare sau asfaltare pentru mijloacele de publicitate amplasate la nivelul solului;
    j) nerespectarea obligatiei de dezafectare si/sau conformare stabilite prin art. 54 lit. a) si b);
    k) nerespectarea obligatiilor privind intretinerea mijloacelor de publicitate si afisarea permanenta a unor mesaje in cadru;
    l) nerespectarea obligatiei de a afisa in mod vizibil elementele de identificare ale panoului publicitar prin inscriptionarea acestora cu informatii privind denumirea operatorului, Codul de Identificare Fiscala a acestuia si numarul autorizatiei de construire;
    m) nerespectarea de catre autoritatea publica locala a obligatiilor referitoare la delimitarea in cadrul teritoriului administrat, a zonelor de publicitate largita si, respectiv, a zonelor de publicitate restransa, precum si elaborarea regulamentelor locale de publicitate aferente acestora;
    n) nerespectarea de catre autoritatile administratiei publice locale a obligatiei de a instala panouri speciale destinate afiselor publicitare si anunturilor de mica publicitate, precum si de a identifica amplasamentele destinate mijloacelor de publicitate temporara si pentru proiectele publicitare speciale;
    o) amplasarea afiselor publicitare si a anunturilor de mica publicitate in alte locuri decat pe panourile special destinate acestora.
    (2) Contraventiile prevazute la alin. (1), savarsite de persoanele fizice sau juridice, se sanctioneaza dupa cum urmeaza:
    a) cu amenda de la 30.000 lei la 50.000 lei, cele prevazute la lit. a), b) si e);
    b) cu amenda de la 15.000 lei la 30.000 lei, cele prevazute la lit. f), g) si i);
    c) cu amenda de la 10.000 lei la 15.000 lei, cele prevazute la lit. c), d), h), j) si m);
    d) cu amenda de la 5.000 lei la 10.000 lei, cele prevazute la lit. k), l) si n);
    e) cu amenda de la 500 lei la 5.000 lei, cea prevazuta la lit. o).

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.
Captcha verification failed!
Scorul utilizatorului captcha a eșuat. va rog sa ne contactati!

Ultimele Știri

FOTO Protest la Biroul Electoral din Ploiești, după ce Iulian Dumitrescu și-a depus candidatura

Mai multe persoane au mers să protesteze miercuri seară la Biroul Electoral Județean, după ce Iulian Dumitrescu (PNL) și-a...
Sari la conținut