Ziarul Incomod a prezentat un caz al unui ploieștean care a întâmpinat probleme în colaborarea cu RCS-RDS. Bărbatul spune că deși nu avea internetul instalat la locație, operatorii RCS susțineau că acesta este funcțional. În urma acestui articol, mai multe persoane au reacționat semnalându-ne aspecte asemănătoare petrecute în relația client-RCS-RDS.

Citește și Un client RCS-RDS nu are internetul instalat, dar reprezentanții firmei îi spun că serviciul funcționează. AUDIO

Iată mai jos ce aspecte sesizează cititorii noștri:

“Și eu am pățit la fel: de la abonament de 100 am trecut la cel de 1000, au început să tragă cabluri noi, să instaleze un „reciver” care nu avea semnal „de la stâlpul de afară”, și uite așa m-au lăsat fără net o săptămână. Am depus online reclamație la OPC , (aș zice din păcate) deoarece în a 8-a zi a venit totuși cineva și din câteva butonări pe tableta sa de serviciu, și un telefon dat „în centrală”, netul și pornit. Menționez ca rulez pe Intel Core I7, SSD , 32Gb memorie RAM, însă netul nu are la ei pe site o viteza mai mare de ~700! Dacă faci testul în Chrome, nici nu sare peste ~400! Viteza la upload e jale. Nu mă plâng: știu cum e cu netul în străinătate, e ok și așa, dar mi se pare a fi reclamă falsă: Nu te lauda că dai viteză de 1000 dacă nu ești în stare să sari de 700!”

 

“Cei de la RCS-RDS se bat cu pumnul în piept că au atras peste un milion de noi abonați dar omit cu desăvârșire să menționeze că nu oferă minima calitate a serviciilor . Lipsă acoperire, semnal slab, mai ales pentru serviciile de telefonie și date mobile.”

 

“Ăsta e RDS am făcut două abonamente și achiziționarea a două telefoane de șase săptămâni aștept telefoanele și nu le-au trimis nici acum!”

 

“Și eu am nemulțumiri față de cei de la RCS- RDS. Mi-am instalat fibră optică și să vezi …nu merge internetul la tel din dormitor. Bun…am făcut și eu nenumărate sesizări dar nimic, au spus că televizorul are o problemă. Dar eu mă întreb de ce funcționează internetul cu wi-fi vechi? Se poate face sesizare la protecția consumatorilor?”

 

“La mine au instalat net + tv la o anumită dată, să zicem 12 iulie, cu trei luni gratuite. În septembrie, deci după două luni, mă trezesc că nu merge nici tv, nici internetul că nu am plătit (că se plătește în avans). Cauză – operatorul de la instalare a trecut în sistem că a făcut instalarea pe 12 iunie. Degeaba le-am explicat și au și văzut că prima logare a fost pe 12 iulie, cererea/contractul semnat undeva la sfârșitul lui iunie, că până nu am plătit mai întâi pe greșeala lor și m-am dus cu procesul de instalare nu am rezolvat nimic.
Deci vezi că și la tine s-ar putea să fie la fel, în procesul verbal de instalare ai ceva și în sistem operatorul a scris altceva.”

 

N.R.: Orice cetățean poate sesiza Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorului atunci când consideră că se încalcă legea. Sesizările se pot face și online completând formularul de aici: reclamatii.anpc.ro.

7 COMENTARII

  1. E chiar incomod ca unele orase sa nu aibe fibra optica, si sa mergem in secolul 21 tot cu eocc, mai mare tasul pentru rds, si plansul pentru noi abonatii, cu fiber 50, de cand ne duc cu zaharelul ca va moderniza reteaua, pana semnezi din nou prelungirea.apoi iar nimik.rusine totala, lipsa de respect.

  2. Slab,foarte slab.Pe 4G Digi mobil în București îți vine să arunci cu telefonul.Dar mai grav este că până te trece de pe 4G pe 3G durează o veșnicie.Și aplicațiile nu mai funcționează.Pacat că serviciile sunt acceptabile la preț…Faceti domnilor ceva cu rețeaua Digi mobil, ceva? Că este păcat de ia

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here