O femeie din Prahova se chinuie să rezilieze un abonament UPC de care nu beneficiază. Femeia spune că a încheiat contractul când locuia în chirie, dar ulterior s-a mutat la o altă adresă, într-o comună unde UPC nu emite, astfel că nu a putut schimba locația serviciilor.

Cu toate acestea, i se emit în continuare facturi de la UPC, iar societatea refuză să îi rezilieze abonamentul.

Iată ce ne povestește femeia:

“Doresc să vă relatez situația mea în legătură cu furnizorul de servicii prin cablu UPC. În august, anul trecut, m-am mutat cu chirie într-un apartament, unde am făcut demersuri pentru încheierea contractului cu respectivii. La o lună după mi-a murit soțul și nu am mai rămas în apartamentul cu pricina, m-am mutat undeva, la țară, unde nu există UPC.
Am încercat în nenumărate rânduri la ghișeele UPC să reziliez contractul, spunând că nu locuiesc acolo, că nu beneficiez de serviciile lor, dar nu am găsit înțelegere. Lunar se mai adaugă câte o factură de plată. Când aveam vreo 350 lei adunat, ca sumă de plată, m-am dus iar la ei, rugându-i să “taie” cablul și să plătesc suma adunata la zi, numai să scap de…belea. Ce credeți? Mi s-a răspuns, senin, că nu opresc furnizarea, că doi ani sunt bună de plată. Ar mai fi o variantă, a zis tipa de la ghișeu: să plătesc rezilierea, adică suma datorată pe 2 ani, conform contractului.
Desigur, am plecat cu coada… ca patrupedul. M-au dat la o firmă care a preluat datoria mea, care crește lunar și mă sună ăia ziua și noaptea, de luni până luni. Ce să fac? Nu beneficiez de serviciile lor, nici nu pot scăpa de ei. Nu e abuz?…”, ne-a scris femeia într-un mesaj.

Ziarul Incomod a cerut clarificări atât din partea societății UPC, cât și din partea Oficiului pentru Protecția Consumatorului referitoare la această situație și la legea nr. 161/2010, care legiferează rezilierea abonamentelor fără taxă.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here