La aproximativ trei săptămâni de când a început oficial activitatea, operatorul de termoficare din Ploieşti este chemat în judecată. UAP Prahova a intentat un litigiu, solicitând ca societatea să fie obligată de instanţă să îşi înfiinţeze un call-center.
După avertismentul public transis luni, conducerea Uniunii Asociaţiilor de Proprietari Prahova a anunţat astăzi că a depus o sesizare la Protecţia Consumatorilor, reclamând că Termo Ploieşti nu şi-a creat un centru pentru preluarea apelurilor telefonice. Preşedintele UAP Prahova, Eugen Cristescu, susţine că societatea este obligată să facă acest lucru, ca măsură de bază de a asigura confortul clienţilor.
Tot astăzi, la scurt timp de la sesizarea la ANPC, Cristescu a depus şi o cerere de chemare în judecată. Conducerea UAP Prahova solicită ca operatorul de termoficare al municipalităţii, Termo Ploieşti SRL, să fie silit de instanţă să creeze respectivul call-center.
„Pe lângă sesizarea la Oficiul pentru Protecția Consumatorului pentru înființarea unui call center, așa cum am promis luni, am depus mai devreme și acțiunea în instanță pe obligația de a face call center-ul. Dacă nu ne înțelegem ca oamenii responsabili atunci discutăm pe drepturi și obligații și ni le apărăm!”, a afirmat Eugen Cristescu, preşedintele UAP Prahova, într-un mesaj publicat joi pe contul său de Facebook.
Termo Ploieşti, ameninţată de UAP cu o sesizare la Protecţia Consumatorilor
UAP depusese luni o notificare la Termo Ploieşti, solicitând ca operatorul să îşi înfiinţeze call-center-ul în termen de 48 de ore.