Comisariatul pentru Protecţia Consumatorilor a anunţat că a sancţionat, la solicitarea UAP, operatorul Termo Ploieşti SRL şi a dispus înfiinţarea unui call center cu program non-stop.
Măsura vine în urma unei sesizări depuse de Uniunea Asociaţiilor de Proprietari Prahova, care a considerat că operatorul de termoficare ar trebui să aibă un număr de contact la care să răspundă cineva la orice oră. Pe lângă sesizarea la ANPC, conducerea UAP Prahova a deschis şi un litigiu în instanţă, pe obligaţia de a face.
În apărarea lor, reprezentanţii firmei de termoficare susţin că au un call center, care funcţionează la două schimburi. Nu a fost, însă, suficient. În urma sesizării, Comisariatul pentru Protecţia Consumatorilor a anunţat că a aplicat o sancţiune pentru societatea comercială şi a dispus înfiinţarea unui call center cu program non stop, „astfel încât consumatorii să poată reclama în orice moment eventualele neconformităţi şi disfuncţionalităţi”.
Totodată, UAP Prahova anunţă că nu renunţă la litigiul cu Termo Ploieşti.
„Dacă acţiunea în instanţă e de durată, inspectorii ANPC s-au deplasat la faţa locului şi au dispus sancţiuni şi s-a dispus măsura de punere la dispoziţia consumatorilor de servicii a unui Call Center cu program non-stop. Din informaţiile noastre, lucurile nu sunt în acest moment întocmai ca cele impuse de ANPC, în sensul că ceea ce SC Termo Ploiesti numeşte CALL CENTER nu este non-stop ci la două schimburi şi asta o spune chiar numărul de telefon la care ploieştenii care vor sa semnaleze nemultumirile se pot adresa: 0744/331.020”, a fost reacţia oficială a UAP Prahova.