Ziarul Incomod v-a prezentat astăzi cazul femeii care nu își poate recupera salariul de la banca Transilvania. După ce la un bancomat al băncii a primit doar chitanță pentru extragere, nu și suma de bani aferentă, 1.660 lei, femeia nu a reușit să rezolve problema nici la sediul băncii, așa că a depus reclamații la Poliție și la Oficiul pentru Protecția Consumatorului.
Citiți aici povestea femeii care încearcă de două săptămâni să își recupereze banii!
În urma reclamației pe care Elena Cojocaru a depus-o la Secția de Poliție nr. 3 din Ploiești, poliția a deschis un dosar penal pentru furt.
„A fost înregistrată o plângere la Secția 3 Poliție, se fac cercetări pentru stabilirea cu exactitate a cauzelor și împrejurărilor producerii incidentului. În cauză a fost întocmit dosar penal”, a declarat agent principal Raluca Brezeanu, purtător de cuvânt al Inspectoratului Județean de Poliție Prahova.
Deși în momentul de față dosarul penal a fost deschis sub aspectul săvârșirii infracțiunii de furt, până la finalizarea cercetărilor încadrarea ar putea fi modificată. În cazul în care se arată că este o problemă a sistemul informatic al băncii, dosarul ar putea ajunge sub coordonarea Brigăzii de Combatere a Criminalității Organizate din cadrul IJP Prahova.
N.R.: În continuare, Banca Transilvania nu a emis niciun punct de vedere vizavi de această situație.