Prahovenii se plâng în continuare de Spitalul Județean de Urgență Ploiești și de modul în care sunt tratați pacienții. Este și cazul unei tinere care a povestit astăzi pe o rețea de socializare cum a așteptat ore întregi în fața cabinetelor și cum a fost trimisă dintr-o parte în alta a spitalului. Tânăra acuză că nu urgențele sunt o prioritate, ci acei pacienți care au cunoștințe în spital sau care bagă bani în buzunarele personalului. Iată ce spune prahoveanca:

“Spitalul Județean de Urgență Ploiești, luni, ora 8 dimineața, holuri pline. Am petrecut minute bune întrebând dintr-o parte în alta unde ar trebui să așteptăm să ne vadă un doctor. După aproape o oră jumătate de stat în fața cabinetului de ortopedie ne-au trimis în alt corp al clădirii. Urmează alte ore de așteptat. E aproape ora 10 și doctorul nu este aici deși a chemat pacienții de la ora 8. Prioritare nu sunt urgențele, ci oamenii care cunosc un/o asistent/ă, un/o infirmier/ă… sau bagă ceva în buzunar. Nouă, celorlalți, ni se spune să așteptăm fără să știm cât sau pe cine, ni se închid uși în nas sau ne trimit dintr-o parte în alta.
PS: Am văzut un om la vreo 75 ani cu o plasa mare de rafie care trebuia să se interneze. În interval de o oră a fost trimis în patru locuri diferite. Mergea greu… nu l-a ghidat nimeni. L-am văzut din nou puțin mai devreme.
Lucrurile merg circular aici: întrebi și dacă ți se răspunde e vreo voce răstită care spune “așteptați, vă rog!”.
N-am scris ca să mă plâng, vreau să trag un semnal de alarmă.”, a scris tânăra pe pagina sa.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here