Probleme tehnice la noile autobuze scoase pe traseu în Ploiești: mijloacele de transport în comun au pierderi de antigel! Surse din cadrul TCE au declarat pentru ziarul Incomod că niște furtunuri nu erau strânse cât ar trebui și că din acest motiv au fost pierderi de antigel. Angajații TCE ar fi încercat să completeze antigelul din autobuze, într-unul singur fiind necesar să fie băgați 20 de litri de antigel.

Contactat de reporterii ziarului Incomod, directorul Transport Călători Express S.A. Alexandri Nicolae a confirmat că au fost scurgeri minore de antigel la mai multe dintre cele zece autobuze noi scoase pe traseu începând cu data de 1 decembrie. Alexandri Nicolae a explicat că autobuzele sunt noi, sunt în rodaj și astfel de probleme minore sunt frecvente la orice autovehicul nou.

Directorul TCE a mai declarat că autobuzele fiind în garanție au fost chemați reprezentanții fabricantului care au rezolvat problema și au completat cu antigel din stocul propriu.

Reamintim că aceasta nu este prima problemă apărută la noile autobuze cumpărate în Ploiești. Încă dinainte ca autobuzele să fie scoase pe traseu, angajații TCE au observat că intra apă în ele, din cauza faptului că societatea care a montat tabelele din interior le-a prins cu șuruburi de plafon, fără a silicona însă găurile. Directorul TCE a explicat la acel moment că producătorul a fost anunțat, iar problema a fost remediată.

Primăriile din Ploiești, Cluj Napoca și București au achiziționat anul acesta noi autobuze destinate transportului public în comun. În timp ce Ploieștiului a plătit 765.646 lei fără TVA pentru un autobuz luat de la o firmă românească, care aparține unor cetățeni cu dublă cetățenie română și turcă, Euro Bus Diamond, Cluj Napoca a plătit 1.046.994 lei fără TVA pentru un autobuz Mercedes-Benz, iar primăria București a plătit, în funcție de dimensiunea autobuzului, între 1.095.000 lei și 1.674.400 lei, fără TVA, către Otokar.

Ziarul Incomod a realizat o comparație între autobuzele cumpărate anul acesta în Ploiești, București și Cluj-Napoca. Vezi aici care sunt diferențele!

1 COMENTARIU

  1. Daca functionarul public ordinar cumpara un astfel de autobuz din banii prirpii pentru uzul personal il verifica pina la ultima saiba . Dar daca e platit din banii prostilor ( contribuitori incostienti si cu mina larga ) nu mai e cazul ……

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here