Registrul Auto Român (RAR) a anunțat recent că cei interesați să afle diverse informații, precum serviciile oferite de autoritate, momentul expirării inspecției tehnice periodice (ITP) a unui vehicul ori ce trebuie să facă dacă au pierdut cartea de identitate a acestuia, pot folosi asistentul virtual (chatbot) RAReș, disponibil permanent pe site-ul acestuia.
“De acum, mai simplu de interacționat cu noi, mai ușor de accesat informații tehnice, via Chatbotul RAReș, disponibil pe site-ul Registrului Auto Român”, potrivit anunțului RAR.
Printre informațiile pe care le pot afla cei interesați se numără data expirării ITP-ului unui vehicul, ce-i de făcut la pierderea cărții de identitate a vehiculului sau cum se poate face o programare într-o reprezentanță RAR.
“De acum poți vorbi și cu RAReș, noul nostru coleg virtual care a fost creat pentru a răspunde întrebărilor voastre 24 de ore din 24 pe site-ul Registrului Auto Român (www.rarom.ro)”, transmite autoritatea.
Ce face cu adevărat special acest chatbot?
Răspunsul stă în capacitatea sa de adaptare și de învățare. RAReș nu este static, ci evoluează. Cu fiecare conversație și interacțiune cu utilizatorii, RAReș capătă noi cunoștințe și își îmbunătățește abilitățile. Acest proces continuu de învățare asigură că, în timp, el devine mai performant și mai precis în a răspunde nevoilor specifice ale fiecărui utilizator.
Asistentul digital RAReș simplifică accesul la informațiile despre serviciile și procedurile RAR, fie că site-ul este accesat de pe un computer sau de pe telefonul mobil.