O ploieșteancă și-a spart o măsea după ce a mușcat dintr-o felie de pâine cumpărată de la magazinul Lidl din zona Nord. 

Femeia a reclamat incidentul pe canelele de contact puse la dispoziție de magazin.

DETALII AICI: Pâine cu pietre la Lidl. O ploieșteancă și-a spart o măsea când a mușcat dintr-o felie

Nemulțumită că nu a primit un răspuns într-un timp pe care l-a considerat ca fiind rezonabil, ploieșteanca ne-a trimis povestea pe adresa redacției Ziarului Incomod.

La rândul nostru, am solicitat un răspuns din partea Lidl, pe care îl publicăm mai jos:

“Dorim, în primul rând, să ne cerem scuze pentru acest incident neplăcut și suntem încrezători că este unul izolat, pentru că toți furnizorii noștri sunt certificați conform celor mai înalte standarde de igienă, calitate și siguranță.

Am luat imediat legătură cu furnizorul produsului și, în urmă verificărilor făcute, furnizorul a concluzionat că acesta ar fi putut proveni din materiile prime folosite la fabricarea produsului, și anume sarea gema măruntă cu dimensiunea de peste 2.5mm în proporție de max. 3%, sau ardei roșu granule, cu granulație între 2-4mm. Pentru a preveni asemenea incidente în viitor, au fost atenționați în acest sens și furnizorii de materii prime, iar producătorul are în lucru un plan de măsuri corective.

Pentru că aceste măsuri să fie cât mai eficiente, a fost necesară stabilirea provenienței corpului străîn și, de aceea, am solicitat clientei să ne expedieze proba, pe care la rândul nostru am trimis-o  furnizorului pentru analiză – acesta este și motivul pentru care colegii noștri de la Call Center nu au putut oferi un răspuns imediat la reclamația clientei.

Toate mesajele primite de la clienții noștri, fie că ne sunt transmise în comentarii pe Facebook, pe adresele de mail [email protected] și [email protected] sau prin intermediul formularului de contact de pe site-ul nostru sunt prelucrate imediat ce sunt primite și redirectionate către departamentele în măsură să investigheze situațiile semnalate și să ofere un răspuns.

În funcție de fiecare situație, răspunsul poate fi oferit în doar câteva minute sau în câteva zile. În cazul situațiilor care nu țin exclusiv de Lidl, ci implică furnizori, colaboratori etc, timpul de răspuns este unul mai mare, dat fiind că apelăm, la rândul nostru, la sprijinul acestora pentru a investiga situația.

Atât noi, cât și furnizorul nostru, regretăm situația și va asigurăm că vom lua toate masurile pentru că asemenea neplăceri să nu se repete”, se arată în comunicatul Lidl.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here