În weekendul de mărțișor, românii au căutat în magazinele online ochelari care să îi protejeze de coronavirus, potrivit unui comunicat emis de magazinul de optică Lensa.
„… am avut și cereri mai puțin obișnuite din partea câtorva clienți, care au dorit să-și protejeze ochii de coronavirus, probabil în urma informațiilor privind răspândirea virusului prin gură, nas și ochi. Ochelarii de vedere și ochelarii de soare reprezintă o barieră eficientă împotriva vântului și a prafului. Cu toate acestea, nu avem informații privind eficiența protecției împotriva virușilor. Este, probabil, o măsură suplimentară de precauție”, a precizat Daniel Crăciun, CEO al Lensa.ro, citat de wall-street.ro.
Unii dintre românii care au golit magazinele săptămâna trecută, speriați de riscul unei epidemii de coronavirus, au încercat ulterior să dea marfa înapoi, transmite Europa FM. Subiectul a fost discutat în emisiunea Deșteptarea, de luni dimineață. Potrivit sursei citate, unii oameni au vrut, de exemplu, să returneze 14 kilograme de fasole. Au fost, însă, refuzați.
În alte magazine, în schimb, a fost adusă atât de multă marfă, încât nu prea mai au loc și clienții.