Operatorul de salubritate Rosal riscă sancțiune de la Oficiul pentru Protecția Consumatorului Prahova pentru că nu respectă clauzele contractuale! Un cititor al ziarului Incomod ne-a povestit că a făcut sesizare la OPC, după ce Rosal l-a facturat fără a presta serviciile menționate în contract. În aceeași situație mai este un ploieștean, spune cititorul, care de asemenea a făcut sesizare la OPC.
Prin contract, Rosal trebuia să le pună la dispoziție celor doi pubele pentru colectarea deșeurilor. Acest lucru nu s-a întâmplat și, în lipsa pubelelor, angajații Rosal nu au ridicat gunoiul de la adresele respective. În ciuda acestor lucruri, cei doi ploieșteni au primit facturi și au plătit pentru serviciile care n-au fost prestate.
Reprezentanții OPC Prahova spun că nerespectarea clauzelor contractuale în acest caz se sancționează cu amendă de la 2.000 lei la 20.000 lei. Reprezentanții Rosal au fost invitați la sediul OPC pentru verificarea situației, mai spun reprezentanții Protecției Consumatorului.
De la începutul anului până în prezent, la OPC Prahova au fost depuse alte trei reclamații la adresa Rosal.
Iată documentele puse la dispoziție de cititorul nostru (contracte, acte adiționale, facturi emise):