- Reclamă -
Un cititor al ziarului Incomod ne-a semnalat o problemă pe care o întâmpină când încearcă să ia legătura cu reprezentanții societății Electrica. Bărbatul spune că ori de câte ori sună la dispeceratul societății pentru avariile apărute, nu i se răspunde, deși așteaptă minute în șir.
„Locuiesc în Bucov, jud.Prahova, aș vrea să aduc în atenția dvs. modul defectuos (eu cred intenționat) în care Dispeceratul Electrica înțelege să preia apelurile clienților care vor să anunțe o avarie sau o altă problemă. Dacă sunați la 0244929 vă veți convinge de acest lucru, robotul preia apelul, ne ține ceva timp pe un fond muzical, ne anunță mai târziu că sunt extrem de multe apeluri și că dacă dorim putem să lăsăm un mesaj sau să așteptăm în continuare. Dacă decidem să așteptăm să vorbim cu un operator, vom aștepta mult și bine, nimeni nu răspunde, apelul curge și nu știu cine are interesul ca aceste apeluri să se prelungească și cine încasează banii pe aceste apeluri care nu sunt puține, de unde se strâng o grămadă de bani.
A fost și cazul de astăzi când am vrut să sesizez o întrerupere de curent pe strada unde locuiesc, (strada Talea). Nu am reușit să vorbesc cu cineva să anunț întreruperea.
Nu este un caz singular (este destul de supărător și costisitor faptul că ne țin mult și bine în apel până renunțăm de bună voie).
Am trimis această sesizare atât la ANPC Prahova, cât și la ANRE.”, ne-a scris cititorul în mesajul pe care ni l-a trimis.
Ziarul Incomod a solicitat un punct de vedere din partea reprezentanților Electrica referitor la această situație.
- Reclamă -