”E haos la Poșta din centrul Ploieștiului!”. Așa începe scrisoarea unui cititor primită pe adresa redacție noastre. Ploieșteanul se plânge că a comandat anumite produse din Singapore, acestea fiind trimise pe 17 martie și încă așteaptă să le primească. Potrivit acestuia, produsele comandate au ajuns în România pe 24 martie, iar pe 30 martie la Oficiul Poștal Numărul 1, de aici situația fiind incertă. Întrebați de ploieștean când va primi coletul, angajații poștei au spus că nu știu să aproximeze cât mai durează.

”Pe data de 17.03.2016 mi le-au trimis ei din Singapore și pe 24.03.2016 au ajuns în România. Pe 30.03.2016 a venit coletul la Poșta din centrul Ploieștiului și de aproximativ două săptămâni aștept să îl primesc. Am sunat chiar astăzi să întreb din nou când voi primi coletul, dar angajata de acolo mi-a spus că sunt patru persoane care se ocupă de preluarea coletelor și că nu știe să aproximeze cât durează. Deci eu trebuie să aștept aproximativ o lună sau poate chiar mai mult să intru în posesia produselor, care se afla chiar aici la Oficiul Poștal. Nu este prima dată când mă lovesc de astfel de situații. Am mai primit comenzi prin poștă și a durat la fel de mult, iar când am fost să le ridic am stat la cozi interminabile pentru că sunt prea puțini angajați și se mișcă foarte încet. De fiecare dată lucrurile au mers mai repede doar atunci când clienții s-au enervat și au făcut plângeri conducerii.”, ne-a scris cititorul.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here