fbpx
vineri, martie 29, 2024
spot_img

Șefă de la Kaufland acuzată că a umilit o casieră care se simțea rău. Reacția oficială a reprezentanților Kaufland România

Citește Și

- Reclamă -
Un client al magazinului Kaufland din zona Podul Înalt a povestit, revoltat, o scenă la care susține că a fost martor în seara zilei de vineri.

Clientul se afla la rând la una dintre case și a observat că angajatei magazinului îi este rău.

Pasaje din mesajul postat de client pe Facebook.

- Reclamă -

În seara asta, acum vreo 30 de minute la Kaufland Vest din Ploieșți, la una din casele de pe rândul întâi servea o doamnă căreia îi era vizibil rău și îi venea să vomite.

Când am observat acest lucru am anunțat pe cel de la pază. Acesta s-a dus și a chemat-o pe duduia din poză. Asta (că nu merită apelativul această) a trecut în fugă pe lângă vânzătoarea care se chinuia efectiv să își facă treabă și i-a trântit un: „acum ți-ai găsit să-ți fie rău?” Și dusă a fost.

După alte câteva minute de stat la coadă și văzând că nu vine nimeni să o schimbe pe doamna vânzătoare, am reinsistat să vină cineva.

- Reclamă -

S-a dus iar nenea de la pază și a venit iarăși duduia din imagine însă acum cu o colegă care a și înlocuit-o pe cea bolnavă, evident în timp ce bolborosea tot felul de apelative la adresa celei bolnave.

Nu am putut să stau degeaba și am întrebat-o pe duduia din poză dacă îi se pare normal ce face și cum vorbește. Mi s-a replicat să îmi văd de viață„.

Postarea integrală a clientului poate fi accesată AICI 

Contactați de Ziarul Incomod, reprezentanții Kaufland România au admis incidentul, însă au specificat că angajata de la casierie fusese sfătuită de superiori să plece acasă, încă de la începerea programului.

- Reclamă -

În urma primelor verificări, bazate și pe relatările celor implicați, colega noastră a primit recomandarea de a pleca acasă încă de la venire. Ea a ales totuși să rămână, iar ulterior s-a ajuns la o interacțiune între colegele noastre care nu a decurs tocmai bine. Toți avem și zile mai grele, iar tensiunile ocazionale dintre colegi pot fi atunci destul de greu de evitat. Totuși, ținem foarte mult ca toți colegii să își vorbească respectuos, indiferent de situație, și pentru asta vom avea discuții cu toți colegii din magazinul din Ploiești.

Vă asigurăm că vom lua toate măsurile necesare pentru a promova o atmosferă cât mai plăcută de lucru„, ne-au transmis reprezentanții Kaufland România.

 

 

 

- Reclamă -
spot_img
spot_img
spot_img

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.
Captcha verification failed!
Scorul utilizatorului captcha a eșuat. va rog sa ne contactati!

Ultimele Știri

Reacția Rompetrol după explozia de vineri dimineață pe platforma Petromidia

În prezent, Rompetrol Rafinare desfășoară revizia generală a rafinăriei Petromidia. Activitățile și operațiunile sunt oprite pentru lucrări de mentenanță,...
Sari la conținut