fbpx
vineri, martie 29, 2024
spot_img

Un client RCS-RDS nu are internetul instalat, dar reprezentanții firmei îi spun că serviciul funcționează. AUDIO

Citește Și

- Reclamă -

Un ploieștean a descoperit că figurează cu serviciul de internet de la RCS-RDS funcțional, deși echipele furnizorului nici măcar nu i-au instalat echipamentele specifice! Clientul povestește că reprezentanții firmei RCS-RDS nu au făcut altceva decât să-i înregistreze sesizări peste sesizări, în loc să remedieze problema.

„Pe 5 ianuarie 2017 am făcut o solicitare (nr. 2439730846) de abonament pentru internet și televiziune, am fost contactat telefonic de un agent al firmei RCS-RDS cu care am stabilit să vină în biroul în care lucrez pentru a semna contractul. Agentul a sosit, am discutat despre ofertă și am aflat că primesc un voucher în valoare de 500 lei cu care îmi pot achiziționa un telefon sau poate fi introdus ca plată în facturi. Totodată mi s-a spus că datorită abonamentului la serviciul Digi Net Fiberlink 1000 nu se percepe chirie pe echipamentul de tv și internet și că instalarea este gratuită, după care am semnat contractul și am fost informat că voi fi contactat în vederea instalării. Subliniez faptul că de față la această discuție au fost și colegii mei. Pe 9 ianuarie 2017 am primit un mesaj pe telefon din partea firmei RCS-RDS și am fost anunțat că pe 10 ianuarie 2017 în intervalul orar 09 – 12 o echipă a firmei va sosi la locație pentru efectuarea instalării. De aici începe calvarul, au venit doi reprezentanți ai RDS și s-au apucat de instalare, însă au constatat că pot instala doar televizorul pentru că nu au echipamentul necesar să instaleze și internetul. Mi-au explicat că din cauza faptului că am optat pentru serviciul Fiberlink 1000 este nevoie de montarea unei „cutii” și de alt fel de instalare. Dezamăgit de această veste i-am rugat să instaleze așa cum pot pe sistemul vechi dar să am internet pentru că oricum nu dețin un laptop cu hard ssd sau echipament de ultimă generație și că oricum internetul va funcționa la fel ca cel de la serviciul Fiberlink 500, dar mi-au explicat că nu au voie să facă așa ceva. Au întocmit un proces verbal de instalare, din care se pare că până la urmă instalarea nu este gratis, în care s-a menționat că internetul nu a fost instalat și au plecat. Imediat am sunat la RDS-RCS relații cu clienții și am explicat problema, a fost înregistrată o sesizare și am fost rugat să aștept să fiu contactat. Având în vedere că nu am fost contactat, pe 11 ianuarie 2017, seara, am revenit cu un telefon la relații cu clienții și am primit același răspuns, s-a înregistrat sesizarea etc. Nu am fost contactat nici de această dată, pe 12 ianuarie 2017 am revenit, din nou, la relații cu clienții și am fost informat că în sistem figurez cu serviciul instalat și funcțional. M-am chinuit să îi explic operatorului că acest lucru este imposibil, explicând cum a decurs așa zisa instalare, în timp ce operatorul insista să mă convingă cumva că eu sunt de vină pentru faptul că nu înțeleg că internetul meu este funcțional. În final s-a înregistrat o nouă sesizare cu numărul 243945901 urmând, iar, să fiu contactat. După câteva ore am fost contactat de alt reprezentat al firmei RCS-RDS și am avut o surpriză imensă când am realizat că operatorul precedent nu a înțeles nimic din aproximativ 12 minute de dialog, iar sesizarea mea a fost redirecționată către departamentul tehnic ca și cum aș avea probleme cu funcționalitatea internetului. Foarte posibil să depun și o plângere la Protecția Consumatorului, pentru că sunt sigur că o să factureze serviciul de internet de la data instalării serviciului de televiziune, își bat joc de clienți”, a povestit bărbatul.

- Reclamă -

Iată mai jos înregistrările telefonice și procesul verbal de instalare:

Menționam că din înregistrări au fost scoase datele cu caracter personal.

N.R.: Reporterii redacției Incomod au încercat să obțină un punct de vedere de la reprezentanții firmei. Întrucât pe site-ul RCS-RDS sunt afișate doar numerele de la relații cu clienții, am discutat cu operatorul care ne-a îndrumat să facem această solicitare pe emailul [email protected]. Urmează să publicam punctul de vedere al RCS-RDS în momentul în care îl vom primi.

- Reclamă -
spot_img
spot_img
spot_img

10 COMENTARII

  1. La mine au instalat net + tv la o anumita data, sa zicem 12 iulie, cu 3 luni gratuite. In septembrie, deci dupa 2 luni, ma trezesc ca nu merge nici tv, nici net ca nu am platit (ca se plateste in avans). Cauza – idiotul de la instalare a trecut in sistem ca a facut instalarea pe 12 iunie. Degeaba le – explicat si au si vazut ca prima logare a fost pe 12 iulie, cererea/contractul semnat undeva la sfarsitul lui iunie, ca pana nu am platit mai intai pe greseala lor si m-am dus cu pv de instalare nu am rezolvat nimic.

    Deci vezi ca si la tine s-ar putea sa fie la fel, in pv de instalare ai ceva si in sistem idiotul a scris altceva.

  2. Si eu am nemulțumiri față de cei de la RDS- RCS Mi-am instalat fibra optică și să vezi …nu merge internetul la tel din dormitor. Bun…am facut si eu nenumarate sesizări dar nimic au spus ca televizorul are o problema. Dar eu mă intreb DE CE FUNCTIONEAZA INTERNETUL CU WI-FI VECHI???Se poate face sesizare la protectia consumatorilor???

  3. Cei de la Rds-rcs se bat cu pumnul în piept ca au atras peste 1 milion se noi abonati dar omit cu desăvârșire sa menționeze ca nu oferă minima calitate a serviciilor . Lipsa acoperire, semnal slab, mai ales pentru serviciile de telefonie și date mobile.

  4. Si eu am patit la fel: de la abon de 100 am trecut la cel de 1000, au intecupt sa traga cabluri noi, sa instaleze un „receiver” care nu avea semnal „de la stalpul de afara”, si uite asa m-au lasat fara net o saptamana. Am depun online reclamatie la OPC , (as zice din pacate) deoarece in a 8-a zi a venit totusi cineva si din cateva butonari pe tableta sa de serviciu, si un telefon dat „in centrala”, netul si pornit. Mentionez ca rulez pe Intel Core I7, SSD , 32Gb memorie RAM, insa netul nu are la ei pe site o viteza mai mare de ~700!!! Daca faci testul in Chrome, nici nu sare peste ~400!!! Viteza la upload e jale. Nu ma plang: stiu cum e cu netul in strainatate, e OK si asa, dar mi se pare a fi reclama FALSA: Nu te lauda ca dai viteza de 1000 daca nu esti in stare sa sari de 700!!!

  5. Un scarbos oarecare…atehnic,scandalagiu pentru 50 de lei…analfabet (nagra,tataie,nicidecum negra)….Cu 2 lei si multa scarba….nu poti cumpara o lume intreaga…cum cred majoritatea cetatenilor inculti din tara asta,care nu au inteles,NIMIC,din reclama…sunt cetatean european…am drepturi!!Ar fi bine daca ati fi atat de scarbosi si statul roman,la care platiti anual taxe de sute sau chiar mii de lei…dar la asta nu v-ati gandit….e mult mai bine sa faci scandal pentru sume modice…si sa subliniezi de fiecare data,ca „tu” platesti…Toti platim la aceste companii si toti platim ceea ce am SOLICITAT!
    P.S. Intre instalare gratuita si tarifarea materialelor este o diferenta….putea fi si o taxa de instalare…adica mot-a-mot…o taxa pentru efetuarea lucrarii de instalare!!

  6. Eu m-am dus sa reziliez contractul de internet, iar operatorul imi spunea ca nu figurez cu niciun contract la ei!
    Dupa ce s-a chinuit sa ma gaseasca in sistem, imi spunea ca o sa am o penalizare. Bineinteles ca nu am avut penalizare.
    De multe ori am intampinat probleme cu RDS RCS.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.
Captcha verification failed!
Scorul utilizatorului captcha a eșuat. va rog sa ne contactati!

Ultimele Știri

Reacția Rompetrol după explozia de vineri dimineață pe platforma Petromidia

În prezent, Rompetrol Rafinare desfășoară revizia generală a rafinăriei Petromidia. Activitățile și operațiunile sunt oprite pentru lucrări de mentenanță,...
Sari la conținut