fbpx
joi, martie 28, 2024
spot_img

UPDATE. Un ploieștean acuză Vodafone că i-a majorat abonamentul fără acordul său

Citește Și

- Reclamă -

Un ploieștean acuză Vodafone că i-a majorat valoarea abonamentului fără acordul său! Bărbatul spune că a primit un mesaj din partea operatorului de servicii de telecomunicații în care era informat despre majorarea tarifului și i se spunea că dacă nu este de acord cu modificarea de plan tarifar tot ce poate să facă este să denunțe unilateral contractul, dar în cazul în care a achiziționat un telefon în rate la abonament odată cu ultima factură trebuie să achite toate ratele rămase.

„In contextul cresterii majoritatii costurilor legate de operatiunile pentru furnizarea serviciilor de comunicatii, incepand cu 8 mai 2019 pretul pachetului de servicii aferent acestui numar creste cu 0.92 eur TVA inclus. Daca nu esti de acord cu modificarea, poti denunta unilateral contractul de servicii in 30 de zile de la primirea acestei notificari, fara plata vreunor penalitati sau despagubiri, prin scrisoare cu confirmare de primire trimisa catre Vodafone, Strada Barbu Vacarescu 201, Bucuresti 020276. Daca ai achizitionat un telefon in rate, transele lunare neplatite aferente acestuia devin scadente la ultima factura emisa.”, este mesajul pe care ploieșteanul spune că l-a primit din partea companiei Vodafone.

- Reclamă -

N.R.: Ziarul Incomod a solicitat un punct de vedere atât din partea companiei Vodafone, cât și din partea Oficiului pentru Protecția Consumatorului Prahova.

UPDATE. OPC Prahova a emis următorul punct de vedere:

 - Ziarul INCOMOD

- Reclamă -
spot_img
spot_img
spot_img

3 COMENTARII

  1. Vodafone, prin operatorii sai induc in eroare clinetii, atunci cand, la expirarea abonamentului, pentru prelungirea contractului, propun cumpararea unui telefon cu contravaloarea punctelor de fidelitate acumulate din plata facturilor. Acestia nu spun insa ca acel telefon il cumperi de fapt in rate, urmand ca lunar, pe parcursul celor 24 de luni cat prelungesti abonamentul, sa platesti acel telefon! Mi s-a intamplat si mie acest lucru: am intrebat daca valoarea punctelor de fidelitate acopera valoarea telefonului sau mai trebuie sa platesc ceva in plus, iar raspunsul a fost ca acopera si nu trebuie sa mai platesc nimic. Ulterior am vazut ca imi apareau pe factura plata unor sume de 18lei/luna care nu stiam ce reprezinta. Am aflat prea tarziu, cand mai aveam doar doua luni pana la expirarea contractului!!!

  2. Operatorii induc in eroare clientii pentru ca pot , pentru ca au pe cine sa induca in eroare . Asa le trebuie romanilor fuduli , inconstienti si iresponsabili . Nu am cunostinta de debransari in masa ale romanilor de la servici de telefonie , televiziune , internet . Nu am cunostinta de romani care , in numar foarte mare , sa renunte sa foloseasca ( de exemplu ) tigari , bauturi carbogazoase , salam , parizer , cafea la dozator , autoturisme , gaze naturale , apa de la robinet , ….. Nu strigind rezolva cetateanul ceva ci actionind .

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.
Captcha verification failed!
Scorul utilizatorului captcha a eșuat. va rog sa ne contactati!

Ultimele Știri

VIDEO Știrile Incomod din data de 28 martie

Zilnic poți urmări grupajul știrilor pe pagina de Facebook a Ziarului Incomod și pe canalul de YouTube.Principalele titluri ale...
Sari la conținut