Un ploieștean a rămas cu un gust amar după ultimele experiențe pe care le-a avut la sucursala din Malu Roșu a Băncii Transilvania. Bărbatul spune că este plimbat pe drumuri și pus să întocmească documente care ulterior se dovedesc a fi inutile, în încercarea sa de a recupera o sumă de bani din conturile băncii.

“Sora mea a avut două conturi la Banca Transilvania, iar împuternicită pe conturi era mama mea. Noi ne-am prezentat la bancă și le-am comunicat că sora mea a decedat și că vrem să scoatem ce bani mai avea în conturi. Ne-au spus să venim cu un act de moștenitor prin care mama mea să poată scoate banii. Astăzi am venit cu actul de moștenitor, dar ne spun că nu putem scoate banii, pentru că avem nevoie de alte acte. Se pare că peste noapte angajații Băncii Transilvania trebuie să respecte o altă procedură, decât cea pe care ne-au spus-o inițial. Ne spun acum că voiau ca pe actul de moștenire să fie trecută suma pe care mama a moștenit-o de la sora mea, dar noi nici măcar nu știm câți bani mai erau în conturi, pentru că nu ne-au spus. Acum vor să ne ducem din nou la notar și să venim cu un nou act de moștenire, în care să fie trecute soldurile conturilor.

Își bat joc de noi și ne sfidează, puteau să ne zică de la început exact de ce acte avem nevoie, nu să ne pună pe drumuri. Cheltuim bani la notar, pe acte care nu sunt bune, plus că pierdem timpului, eu am serviciu, dacă lipsesc, mă dau afară. Când să mă duc din nou la notar, din ce timp și cu ce bani?!”, ne-a povestit bărbatul, supărat.

N.R.: Ziarul Incomod a cerut un punct de vedere din partea reprezentanților Băncii Transilvania, care va fi publicat de cum îl vom primi.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here