brd plopeni

Un prahovean acuză că figurează ca rău-platnic în Biroul de Credite din cauza unor angajați ai sucursalei BRD Plopeni care nu au procesat corect două ordine de plată! Incidentul s-a petrecut anul trecut și s-a repetat și anul acesta, după cum ne-a povestit cititorul:

“În urmă cu 3 ani am făcut un credit auto pe care îl plătesc la BRD. Am ales să plătesc la agenția din Plopeni la care mereu am probleme din cauza incompetenței angajaților. În luna aprilie a anului trecut m-am confruntat cu următoarea problemă:

Am efectuat plata conform OP atașat. Deși eu sunt cu plata la zi, în data de 12.04.2017 mă trezesc cu o notificare de neplată din partea RCI leasing. Când am verificat ordinul de plată observ că angajata BRD Plopeni a virat banii în alt cont și anume Pay Point Services SRL în loc de RCI Leasing. Am fost imediat în agenția din Plopeni, iar șefa de agenție a refuzat să-mi emită alt ordin de plată spunând că se va rezolva problema. Cei de la RCI m-au trecut pe lista de datornici fapt ce îmi afectează reputația, eu întotdeauna plătind înainte de data scadentă. În cele din urmă după amenințări cu relatarea în presa și cu reclamație la București am reușit să rezolv.

Acum, 05.02.2018 pățesc exact aceeași chestie ca în aprilie, numai că de această dată am sesizat totul la timp. Doresc pe această cale să cer un punct de vedere conducerii BRD Plopeni sau BRD România cu privire la aceste situații. Ca ce chestie sunt eu obligat să apar pe lista datornicilor când eu sunt cu toate plățile la zi? Chiar nu se poate lua nicio măsură? Aștept un punct de vedere cu privire la situațiile relatate mai sus. Atașat vă transmit și documente justificative.“, ne-a explicat prahoveanul.

Ziarul Incomod a solicitat un punct de vedere din partea BRD. În măsura în care îl vom primi, îl vom publica.

Iată documentele justificative trimise de acesta:

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here