fbpx
vineri, aprilie 26, 2024
spot_img

UPDATE. Reacția reprezentanților băncii. Un prahovean așteaptă de zile întregi să-i fie returnați banii evaporați din contul de la First Bank

Citește Și

- Reclamă -

UPDATE

Reprezentanții First Bank au emis următorul punct de vedere:

- Reclamă -

„Am analizat situatia transmisa si pe aceasta cale va informam ca datorita unor factori independenti de vointa bancii, in data de 12.06.2020 a existat o intrerupere de comunicare cu VISA. Va asiguram ca reprezentantii First Bank au intervenit in vederea remedierii incidentelor aparute, in cel mai scurt timp posibil.

De asemenea, referitor la aspectele semnalate de catre cititorul dumneavoastra, va comunicam ca in urma verificarilor efectuate, s-a constatat faptul ca reprezentantii First Bank S.A. din Call Center, nu au divulgat informatii confidentiale catre terte persoane.

In acelasi timp lucram la imbunatatirea serviciilor pentru a minimiza timpul de raspuns catre clienti, atat intern cat si cu partenerii nostri.

- Reclamă -

In speranta ca aspectele prezentate sunt edificatoare, va multumim pentru intelegere si va asiguram ca facem eforturi in a evita astfel de situatii pe viitor.”

ȘTIREA INIȚIALĂ

Un client al băncii First Bank reclamă faptul că nu i-a fost returnată, nici după cinci zile, o sumă tranzacționată eronat de bancă. 

Bărbatul a încercat să facă mai multe plăți și retrageri de bani cu cardul soției. Acestea nu au fost procesate, însă, cu toate acestea, banii au fost dispărut din cont.

Pentru a recupera suma de 520 de lei, cei doi soți au apelat banca, însă situația, care datează din data de 12 iunie, nu a fost remediată nici acum, susține prahoveanul care a contactat Ziarul Incomod pentru a face publică problema cu care se confruntă. Mai mult decât atât, oamenii nu ar fi primit nicio explicație referitoare la problema tehnică.

- Reclamă -

În tot acest timp, pe lângă faptul că s-au trezit cu 520 de lei evaporați din cont, bani de care aveau nevoie, nici nu pot folosi cardul respectiv de teamă să nu se repete povestea… 

„Doresc sa va împărtășesc o situație neplăcută în raport cu unitatea financiară First Bank.

În data de 12 iunie a.c., am plecat cu gândul de a face cumpărături.

Prima oprire Mega Image Ploiești. Am dorit sa cumpăr un produs în valoare de 2,5 lei, am solicitat plata cu cardul și, în momentul plății, poș-ul unități comerciale îmi arată „card neacceptat”.

În data de 10 ale lunii, soția mea, ea fiind titularul contului, primește salariul. Deci bani pe card erau. Este activată și funcția cu sms pentru plăti și retrageri mai mari de 50 lei.

Continui către altă unitate comercială. Lidl Vest Ploiești.

La casa de marcat ii spun vânzătoarei sa scaneze doar 2 produse, ca ar fi ceva probleme cu cardul. 2 produse 18 lei, mesaj pos: „tranzacție neonorata”.

Plec la un ATM pentru a scoate bani.

Prima dată, 200 de lei, cu succes.

A doua oară, 200 lei, cu succes.

A treia oară, 200 lei, tranzacție neonorată.

A patra oară, 300 de lei, tranzacție neonorată.

Ajungând acasă, mă uit în telefonul soției și observ că am mesaje cu banii retrași și pe ultimele 2 încercări.

Primul apel. Am sunat eu, soțul, cu soția lângă mine bineînțeles, pentru alte date de confirmare. Le explic situația, le spun că nu sunt titularul contului ci soția, dar am preferat să vorbesc personal pentru a explica situația cât mai bine.

Mi se confirmă ca au fost probleme tehnice cu cardul.

13 iunie. Sâmbătă. Sun din nou, întreb de bani, tot eu, nefiind titularul contului. Îi întreb când vor returna banii. Mi se spune că se va urgenta situația noastră și o sa intrăm în posesia banilor.

14 iunie, duminică, nimic!

Întreb soția dacă a primit vreun sms sau mail în care sa anunțe aceste defecțiuni. Nu! Ciudat. După 48 de ore ei nu au anunțat clienții.

Marți 16 iunie, sun din nou, îi întreb de bani.

Operatul call center mă întreabă valoarea. Cred că este de datoria voastră să căutați banii retrași aiurea, nu trebuie sa va spun eu. Oricum l-am asigurat că dacă îmi vor da mai mult sau mai puțin o sa îi anunț. Vreau doar banii mei, 520 de lei.

Îmi comunică faptul că se va urgenta (ca și sâmbătă) și vor intra azi sau mâine. Apel dat la ora 13. Nu au intrat.

Apoi îl întreb:” nu ar fi normal ca, după 96 de ore aproximativ, să ne anunțați referitor la aceste probleme? Răspuns :”Mdaa.. Așa ar fi normal”

Aștept și ziua de mâine.

Acum mă gândesc la cei care au încercat să cumpere până în 50 lei și au repetat de 3-4 ori operațiunea. Dacă au mai multi bănuți în cont și nu bagă de seamă, unde se duc acei bani?”, ne-a transmis clientul băncii.

Ziarul Incomod a solicitat un punct de vedere de la First Bank.

- Reclamă -
spot_img
spot_img
spot_img

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.
Captcha verification failed!
Scorul utilizatorului captcha a eșuat. va rog sa ne contactati!

Ultimele Știri

VIDEO Sal Rachele, terapeut în vindecare cronologică, interviu în exclusivitate pentru Incomod despre clarviziune

Sal Rachele, un cunoscut terapeut în vindecare cronologică care spune că este și clarvăzător, cunoscut la nivel mondial, a...
Sari la conținut