fbpx
vineri, aprilie 19, 2024
spot_img

Update: Răspuns Telekom. „Lupta” unei ploieștence cu Telekom România – FOTO

Citește Și

- Reclamă -

O Ploieșteancă a postat pe rețeaua de socializare Facebook o poveste în care descrie lupta pe care o duce cu Telekom România. Aceasta scoate în evidență cât de dificil este să ia legătura telefonic cu reprezentanții companiei și își arată nemulțumirea față de serviciile oferite de companie.

Femeia subliniază faptul că reprezentanții Telekom România că să o determine să le devină client i-au explicat că taxa de reziliere a contractului pe care deja îl avea cu o altă companie este abuzivă, iar ulterior a descoperit că aceeași taxă este prezentă și în noul contract semnat cu Telekom România.

- Reclamă -

Iată mai jos ce povestește ploieșteanca:

„În ianuarie m-am portat cu avânt la Telekom Romania, sătulă de măgăriile de la vechea rețea. Dar ce să vezi, la Telekom, se fac de vreo patru luni lucrări la sistem. Facturile se emit când au ele chef, serviciul cost control e disponibil din trei în trei săptămâni, dacă vreau să încarc o cartelă de pe contul de abonat nu pot. Că doar d-aia le dau bani lună de lună, ca să mă plimb până la magazin să încarc. Și ca să aștept 25 de minute în telefon la call center înainte să mă satur de melodia aia exasperantă de circ și să închid fără să fi vorbit cu cineva. Săptămâna trecută intru să-ntreb ce telefoane cu Windows ar avea și cică niciunul. Asta în timp ce eu mă holbez fix la un Nokia! Aseară am solicitat online schimbarea planului tarifar la abonamentul meu. Nu tu sms de confirmare, nimic. Intru azi în magazin și domnișoara de acolo caută în sistem și îmi zice că n-apare nicio modificare, dar să mai aștept că poate se face sau să sun la call center-ul acela drăguț unde se așteaptă jumătate de oră. Încurajator! Și cum nu pot să renunț la numărul de telefon acum, m-am procopsit cu „profesionalismul” magenta pentru încă un an jumătate.

Din războiul meu cu Telekom Romania rezultă că mai există o pagină neoficială (Telekom Romania) unde gașca de la call center își tot postează selfie-uri și poze cu prăjituri, în timp ce niște proști care plătesc abonamente (din care e plătită și leafa lor, așa de nimic cum e ea!) așteaptă cu orele să preia cineva apelul. Ba chiar pe pagină e și un număr de fix la care după ce suni de vreo trei ori și cineva îți dă repede ton de ocupat, a patra oară sună direct ocupat. Frumos, ce să zic!? Sunt curioasă, oare dacă mă duc la adresa de pe pagină, pun câinii pe mine sau ceva?

- Reclamă -

Așa s-a derulat o conversație cu o domnișoara blondă de la reprezentanță:
Eu: În ce condiții pot să reziliez contractul?
Ea: Puteți, dacă sunați la call center (acolo unde de trei zile nu catadicsește nimeni să-mi preia apelul nici după 45 de minute de așteptare!) Dar să știți că se percepe taxă de reziliere.
Eu: Din câte știu eu, taxa de reziliere nu e tocmai legală. Mi-ați spus tot voi când m-ați prostit să plec de la altă rețea și să vin la voi!
Ea: Eu v-am spus că se cere taxa de reziliere. Cum închideți abonamentul e treaba dvs.
Eu: Și eu tocmai v-am spus că taxa respectivă nu e legală. Cum puteți să insistați cu ea?
Ea: Doamnă, eu v-am spus că trebuie să vă cer taxa. Mai departe e problema dvs. (pe sistemul cerem și noi niște bani, că poate prinde și găsim niște proști care să ne și plătească după ce că ne batem joc de ei).

Ies din magazin, urc la birou, caut pe net ce-i cu taxele de reziliere și găsesc 2 legi. Notez pe un post it „Punctul j, Anexa la Legea 193/2000” și „Art. 84 din Legea 296/2004” și cobor înapoi la domnișoara cu taxa. Conversația continuă:

Eu: Uitați, poate citiți aici înainte să-mi mai spuneți că trebuie să vă dau bani ca să-mi exercit un drept.

Ea o ține pe a ei, că e treaba ei să-mi ceară taxa, care nu știe cât e și pe care pot să o aflu doar de la celebrul call center unde trebuie să-mi iau o zi liberă ca să vorbesc, fiindcă magazinul Telekom e pentru vânzări nu pentru probleme de genul. Mă uit cu uimire la tipă. Deci pe ea o obligă șefii să facă ceva ilegal, și ei i se pare ok? Continui să-mi manifest nemulțumirea:

- Reclamă -

Eu: Ok, atunci merg la OPC.
Ea: Mergeți. E treaba dvs.
Eu: A, deci pot să vă reclam, să vă dau în judecată, orice?
Ea: V-am spus, asta e problema dvs. N-are legătură cu noi.

Îmi dau seama că n-am cu cine să mă înțeleg. Ea ori atât poate, ori atât vrea. Oricum ar fi, ies din magazin înainte să o jignesc, că n-are rost. Merg la Germanos, peste drum. Acolo, o doamnă amabilă îmi spune același lucru, dar pe un ton înțelegător și educat (fie și doar de fațadă). Îi spun despre intenția mea de a merge la OPC, iar ea mă încurajează. Îmi place tipa. Mai că regret că m-am dus cu gura mare la ea. Plec și de acolo și mai sun o dată, în naivitatea mea, la call center. Aștept 20 de minute. Nimic altceva în afară de muzica aia enervantă. Închid și caut pe net adresa de la OPC.”

Citește și Electrica solicită taxă de remontare clienților noi?! – FOTODOCUMENTE

Contactată de reporterii ziarului nostru, femeia spus că va formula o plângere la OPC Prahova urmând să publicăm răspunsul primit. Totodată redacția ziarului Incomod a solicitat un punct de vedere de la OPC Prahova cu privire la acest subiect, dar și de la compania Telekom România. În măsura în care reprezentanții societății vor răspunde vom publica punctul lor de vedere.

Iată mai jos punctul de vedere emis de Telekom:

Situatia clientei a fost solutionata din data de 3 august. Aceasta a optat pentru un nou abonament.

In ceea ce priveste aspectele semnalate in articol, mentionam ca rezilierea unui contract fara taxe suplimentare, conform legislatiei in vigoare, se aplica doar in conditiile in care clientul in cauza nu a primit anumite beneficii la semnarea acestuia. Nu sunt abuzive acele clauze care prevad returnarea contravalorii unor beneficii acordate consumatorului la semnarea contractului, daca valoarea acestor beneficii este cuantificabila si echitabila prin raportarea la produse sau servicii similare de pe piata.

In plus, mentionam ca, in aceasta perioada, compania a derulat un proces de integrare a sistemelor IT ale companiilor din grup catre un set unic de sisteme, ce va asigura procese de suport imbunatatite. Acest proces complex a fost finalizat, iar in aceasta perioada echipele tehnice Telekom lucreaza la definitivarea ultimelor detalii de natura tehnica si la remedierea oricaror disfunctionalitati. In acest context, anumite operatiuni pot fi afectate, iar timpul de asteptare pentru a intra in legatura cu un operator al Serviciului Relatii cu Clientii poate fi mai mare.

- Reclamă -
spot_img
spot_img
spot_img

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.
Captcha verification failed!
Scorul utilizatorului captcha a eșuat. va rog sa ne contactati!

Ultimele Știri

Talk Show. Mafia gunoaielor din Prahova, subiect național ignorat de autorități locale

Mafia gunoaielor din Prahova a ajuns subiect național, dar nici acum nu vedem reacții ferme din partea autorităților.Ziarul Incomod...
Sari la conținut