fbpx
miercuri, aprilie 24, 2024
spot_img

UPDATE. Răspunsul CFR. FOTO – Călătorii nevoiți să stea „claie peste grămadă” în trenul IR 1644, Ploiești-București

Citește Și

- Reclamă -

Un cetățean a semnalat redacția ziarului Incomod că astăzi, 11 decembrie 2017, trenul IR 1644 a circulat având doar două vagoane pentru călători. Acesta este indignat de faptul că nu era suficient loc pentru călători fiind nevoiți să stea înghesuiți.

„Au fost două vagoane de călători și două de cușetă, toată lumea țipă și înjură”, a povestit cetățeanul pentru ziarul Incomod.

- Reclamă -

Iată mai jos imaginile trimise de cititor:

Trenul IR 1644 – Beclean pe Somes (22:40) – Saratel (23:06) – Deda (00:29) – Gheorgheni (02:38) – Izvoru Oltului (03:09) – Siculeni (03:29) – Miercurea Ciuc (03:41) – Baile Tusnad Hm (04:06) – Sfintu Gheorghe (04:40) – Brasov (05:12) – Predeal (06:05) – Ploiesti Vest (07:32) – Bucuresti Nord (08:19)

Reporterii Incomod au solicitat un punct de vedere de la CFR și îl vom publica în măsura în care acesta va fi emis.

UPDATE. CFR a răspuns solicitării ziarului Incomod. Iată mai jos ce spun aceștia despre situația prezentată în articol:

Este adevărat că CFR Călători se confruntă cu probleme la nivel de capacitate de transport operând cu un număr insuficient de vagoane ca urmare a îmbătrânirii parcului de material rulant şi a lipsei fondurilor pentru investiții în ultimii ani. Pe de altă parte, dimensionarea  compunerii trenurilor la traficul existent este dificilă şi pentru că mulţi dintre pasageri își cumpără bilete înainte de plecarea trenului.

Pentru creşterea calităţii serviciilor de transport feroviar este imperios necesară achiziţia de material rulant nou. Este un proiect complex și este derulat din fonduri europene, POIM, de către Autoritatea de Reformă Feroviară. Sumele alocate nu sunt însă suficiente pentru acoperirea necesarului de la acest moment al CFR Călători. Numai investind şi dezvoltând sistemul de cale ferată, cu tot ce presupune el, vom reuşi să creştem calitatea serviciilor pe care le oferim, să fim o alternativă viabilă pentru transportul de călători, un competitor serios pe piaţa transporturilor, ceea ce implicit va conduce şi la dezvoltarea economică a regiunilor rurale şi urbane ale ţării.  

În ceea ce priveşte situaţia lui IR 1644 Beclean pe Someş – Ploieşti Vest – Bucureşti Nord, acesta este un tren de noapte, destinat pasagerilor din nordul ţării, fiind format din vagoane dedicate călătoriilor lungi, mai exact:  2 vagoane dormitor, 2 vagoane cuşetă şi 2 vagoane clasă.

Începând din data de 11/12 decembrie, mai multe trenuri (de ex. IR 1644, IR 1630 etc) care asigură naveta între Ploieşti şi Bucureşti au fost redimensionate conform traficului.  Zilele din preajma schimbării  planului de mers de tren au presupus o corelare a graficelor de circulaţie cu compunerea garniturilor. 

De asemenea, traficul de navetă de pe ruta Ploieşti – Bucureşti Nord este asigurat în cursul dimineţii, din staţiile Ploieşti Vest  şi Ploieşti Sud, la o cadenţă de aproximativ 30 de minute,  conform imaginilor de mai jos.

Regretăm situația întâmpinată de călători, cerem scuze  acestora pentru inconveniente şi îi asigurăm că încercăm să remediem din probleme în măsura în care dispunem de resursele necesare.

- Reclamă -

trenuri Ploieşti Vest – Bucureşti Nord

 - Ziarul INCOMOD

trenuri Ploieşti Sud – Bucureşti Nord

 - Ziarul INCOMOD

- Reclamă -
spot_img
spot_img
spot_img

1 COMENTARIU

  1. Nu s-a redimensionat nimic! Trenurile sunt tot cu doua vagoane de clasa valide si unul stricat pe care-l plimba gol din lipsa de incalzire (IR1644), iar cele de pe Ploiesti Sud sunt arhipline datorita aceluiasi numar mic de vagoane si pentru ca a fost scos trenul de 06.50 care lua calatori si de la Ploiesti Vest, fiind alocata trasa respectiv unui tren privat pe care cei cu abonamente si cu autorizatii si gratuitati nu il acceseaza!….In concluzie:NU s-a tinut cont de numarul de navetisti cu abonamente si nici de cei cu autorizatii de calatorie, dupa cum nu s-a tinut cont nici de numarul elevilor si studentilor care vin in special dimineata si au gratuitate totala (bilet cu loc gratis, desi ceilalti trebuie sa plateasca locul!)….Discriminare totala, la lumina zilei facuta printr-un act normativ!

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.
Captcha verification failed!
Scorul utilizatorului captcha a eșuat. va rog sa ne contactati!

Ultimele Știri

Câți turiști sunt așteptați pe litoral în mini-vacanța de 1 Mai

Operatorii de turism din stațiunile de pe litoral speră că în 2024 vor avea un sezon mai bun decât...
Sari la conținut