fbpx
vineri, aprilie 26, 2024
spot_img

UPDATE: Răspunsul societății. Electrica solicită taxă de remontare clienților noi?! – FOTODOCUMENTE

Citește Și

- Reclamă -

Un ploieștean a povestit redacției ziarului nostru cum Electrica, furnizorul de energie electrică, obligă noii clienți să achite o taxă de remontare, deși solicită pentru prima dată instalarea serviciului. Este vorba despre o taxă de remontare care, și prin înțelesul cuvântului, potrivit dicționarului explicativ al limbii române, se folosește numai atunci când clientul respectiv ar fi fost montat și demontat anterior.

Iată mai jos povestea ploieșteanului:

- Reclamă -

„Pe 20 iulie 2017 am depus cerere (foto 3) de branșare și de eliberare a avizului de racordare, pe data de 31 iulie 2017 m-am deplasat la sucursala Electrica din strada Mihai Bravu și am ridicat documentele pe care ulterior le-am depus la sucursala Electrica din strada Gh. Doja și mi-a fost comunicat că în cel mult două zile va veni o echipă care va instala contorul. Ieri, în timp ce așteptam echipa de instalare, a venit poștașul și mi-a înmânat o scrisoare (foto 1) de la Electrica din care am aflat că dacă vreau să beneficiez de curent electric trebuie să depun cerere de branșare și de eliberare a avizului de racordare, numai că eu nu numai că deja ridicasem documentele, ci le și depusesem la Electrica. Din această scrisoare am mai aflat că trebuie să plătesc o taxă de remontare contor și o garanție. Ulterior m-am deplasat la sediul Electrica pentru a discuta cu cineva care este în măsură să îmi ofere informațiile necesare, să mă lămuresc de ce îmi este solicitat să depun din nou documentele. La fața locului, discutând cu un reprezentant Electrica, am aflat că figurez în sistem cu documentația depusă, însă acea taxă de remontare trebuie plătită. Am încercat să explic că este imposibil să discutăm despre o taxă de remontare având în vedere faptul că eu eram client nou și că o eventuală remontare ar fi posibilă numai dacă eu, în trecut, aș fi beneficiat de serviciile lor și contorul ar fi fost demontat, însă în condițiile date, practic, este imposibil, în cazul meu fiind vorba despre o montare, nicidecum de o remontare. În final am realizat că efectiv dacă vreau să am curent va trebui să plătesc această taxă fie că îmi convine, fie că nu și efectiv am fost forțat de împrejurări să achit. Am mers la casieră, am achitat, însă pe chitanța (foto 2) emisă nu se specifică pentru ce am plătit. În final am plecat de acolo complet dezamăgit de modul în care am fost tratat, de faptul că am fost forțat să plătesc ceva ce nu există, de faptul că am specificat că o să achit cu cardul și după ce a scos chitanța casiera mi-a spus că trebuie să plătesc cash, fiind forțat să merg la bancă să scot bani, de faptul că am pierdut o zi întreagă pentru o taxă pe care o consider abuzivă”, a povestit cititorul pentru ziarul Incomod.

Reporterii ziarului nostru au solicitat un punct de vedere societății și în măsura în care va fi emis îl vom publica. De asemenea, am solicitat un punct de vedere și din partea OPC Prahova pentru a afla dacă această taxă este legală.

Iată mai jos ce spune Electrica:

Domnul I. I., la care se face referire în articol, a închiriat o locuință în Ploiești care exista în baza de date Electrica Furnizare SA cu statusul „reziliat de client” – instalație de racordare executată, contor demontat și fără tensiune electrică, din luna octombrie a anului 2016.

În baza depunerii certificatului tehnic de racordare, a cererii privind contractarea serviciului de furnizare a energiei electrice (însoțite de actul de identitate și contractul de închiriere a spațiului) au fost demarate procedurile de perfectare a contractului de furnizare și racordare a locului de consum la rețea, ce presupune reinstalarea unui contor în instalația existentă.

În ceea ce privește garanția de 145 lei, aceasta este obligatorie în condițiile în care solicitantul nu este proprietarul imobilului, dar suma va fi restituită la finalul perioadei contractuale.

Referitor la plata cu cardul, clientul a prezentat într-adevăr cardul, pentru că Electrica Furnizare oferă servicii de plată prin POS, dar acesta nu a putut fi utilizat, la scanare aparând mesaje de eroare, motiv pentru care clientul a fost rugat să facă plata serviciilor utilizând o altă formă de plată.

- Reclamă -
spot_img
spot_img
spot_img

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.
Captcha verification failed!
Scorul utilizatorului captcha a eșuat. va rog sa ne contactati!

Ultimele Știri

VIDEO Sal Rachele, terapeut în vindecare cronologică, interviu în exclusivitate pentru Incomod despre clarviziune

Sal Rachele, un cunoscut terapeut în vindecare cronologică care spune că este și clarvăzător, cunoscut la nivel mondial, a...
Sari la conținut