Ieri, v-am prezentat experiența unui ploieștean care a dorit să trimită un colet în Timișoara prin firma de curierat Cargus! Bărbatul spune că deși au trecut două luni de la expediere, curierul nu i-a livrat banii plătiți de către destinatarul din Timișoara, cum este firesc în cazul unei plăți ramburs.
Mai mult decât atât, bărbatul spune că în încercarea lui de a-și recupera banii nu a putut lua legătura cu niciun superior din cadrul firmei de curierat, singurele persoane cu care a reușit să vorbească fiind operatoarele de la Call Center, dar nici acestea nu l-au ajutat să-i fie rezolvată problema.
Citește aici ce povestește bărbatul despre firma Urgent Cargus!
Reporterii ziarului Incomod au luat legătura cu reprezentanții Oficiului pentru Protecția Consumatorului Prahova, unde bărbatul a depus o reclamație. Cazul a fost verificat de către aceștia și s-au luat deja măsurile care se impun în acest caz.
Reprezentanții de la Protecția Consumatorului ne-au spus că firma Urgent Cargus i-a returnat într-un final banii bărbatului, dar că totuși operatorul economic a fost sancționat de către OPC pentru afectarea intereselor economice ale consumatorului cu suma de 30.000 lei.
Pe surse, am aflat că firma de curierat ar fi motivat incidentul prin faptul că la momentul respectiv societatea era într-un proces de reorganizare, ca urmare a faptului că au preluat încă o societate de curierat.