fbpx
vineri, martie 29, 2024
spot_img

Vacanța unui tânăr distrusă de o firmă de turism din Ploiești

Citește Și

- Reclamă -

Un cititor al ziarului Incomod acuză firma Dana Lex Tour! Tânărul susține că operatorul din Ploiești i-a oferit servicii de cea mai proastă calitate în urma cărora i-a fost afectată sănătatea.

Iată mai jos povestea tânărului și documentele pe care acesta le-a pus la dispoziția noastră:

- Reclamă -

„Numele meu este Adrian Chiru și am participat într-o excursie, prin agenția de turism „DANA LEX TOUR”, la Costinești, între 24 și 29 iulie. Cazarea s-a făcut la vila Niky și Alin din Costinești. Din nefericire, din punctul meu de vedere, excursia nu a fost tocmai cea mai reușită datorită mai multor probleme avute, în special, la condițiile în care am stat în acele 5 zile.

Și asta nu tocmai pe bani puțini. Aceasta firma a cerut pentru cinci zile 800 de lei, cu masa și transportul incluse, masa servindu-se la 2 km de vila unde eram cazați, cu carne crudă și tacâmuri prost spălate. Mai mult de jumătate dintre participanții excursiei (am fost 36 de persoane) ne-am întors bolnavi, cu afte în gât, febră și viroze (viroza manifestându-se cu apariții de pete roșii pe mâini și picioare, eu și încă 2 persoane am avut viroză extrem de vizibilă).

 - Ziarul INCOMODCamerele au reprezentat altă problema, cu uși care nu se închideau sau nu se puteau încuia, saltele negre, pline de mizerie, cearceafuri nespălate, furnici, lipitori la baie, lipsa de apă caldă, eu nu am avut în nicio zi apă caldă la baie, scaune rupte pe terasă și camere în care plouă noaptea (foto dreapta).

- Reclamă -

 - Ziarul INCOMODDe asemenea, în curtea din față nu exista nici un fel de sursă de iluminat. Doar pe terasa din spatele vilei exista o sursă de iluminat, unde se aflau acele scaune rupte menționate anterior. Din această cauză, într-o noapte, am căzut într-o canalizare din curte (foto stânga), care era deschisa fără ca cineva sa fie anunțat și ca aceasta să fie semnalizată și am fost rănit destul de grav la piciorul drept. În acel moment, Însoțitoarele de la agenția de turism nu au știut ce măsuri să ia și m-au trimis în cameră, spunându-mi că mă vor bandaja a doua zi, fără să anunțe pe nimeni și fără să consulte un cadru medical.

 - Ziarul INCOMODÎn urma acestor evenimente, ajuns înapoi la Ploiești, bolnav, cu febră, infecție în gât și viroză, am consultat imediat medicul de familie, care mi-a dat pe loc tratament compensat și necompensat (foto 3) și a constatat că modul în care însoțitoarele au abordat accidentul a fost unul extrem de neprofesional și putea avea consecințe extrem de grave.

Am depus imediat o reclamație la OPC, împotriva agenției de turism, pe baza neexperienței în situații critice și împotriva vilei pentru condițiile mizerabile. Cei de la OPC mi-au cerut atunci o chitanță sau o factură eliberată de către firma pentru achitarea a celor 800 de lei.

Această firmă de turism nu a eliberat niciun fel de chitanță sau factură, ne-am întâlnit cu patroana firmei, Daniela Constantin, la KFC, în Omnia, pentru a discuta condițiile în care se va desfășura excursia și pentru a da banii. Cei care nu au dat banii pe loc, i-au dat uneia dintre participantele excursiei banii, care avea să se întâlnească cu această Daniela Constantin a doua zi la Gara de Sud să-i predea.

- Reclamă -

Două săptămâni mai târziu, după ce am depus reclamația, am fost contactat de cei de la OPC și mi s-a spus că firma nu a fost găsită la adresa unde ar fi trebuit să existe sediul. Între timp, am recitit contractul încheiat cu firma pe durata excursiei și am sesizat faptul că în email-urile primite de la firmă înainte de excursie apare o adresă, iar în contract apare altă adresă.

Am atașat două imagini în care se poate vedea clar că în e-mail apare o adresă (bloc 10D), iar în contract apare altă adresă (bloc 10A). De asemenea am atașat o poză în care se poate vedea cum a plouat în camere și cum tavanul efectiv putea cădea peste noi și o poză cu tratamentul și diagnosticul dat de medicul meu de familie în urma accidentului de la vilă și în urma bolilor suferite. Am mai atașat și o poză unde am marcat locația canalizării, în cazul în care mai sunt persoane care doresc să se cazeze la această vilă, însă nu cred că se va întâmpla, mai ales după recenziile găsite de mine pe Google.

Nu doresc nimănui să-și strice vacanța datorită lipsei de experiență a unor firme de turism apărute peste noapte și sper că toate acestea să devină publice pentru a împiedica repetarea unor greșeli care pot deveni fatale”.

Tânărul ne-a mai spus că luni, 11 septembrie 2017, va depune o plângere la poliție cu privire la faptul că firma nu a emis nicio chitanță sau făcură și nici nu a completat și semnat contractul.

Redacția ziarului nostru a solicitat un punct de vedere atât vilei de la Costinești, cât și operatorului de turism, iar acestea vor fi publicate în măsura în care vor fi remise.

- Reclamă -
spot_img
spot_img
spot_img

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.
Captcha verification failed!
Scorul utilizatorului captcha a eșuat. va rog sa ne contactati!

Ultimele Știri

VIDEO Știrile Incomod din data de 28 martie

Zilnic poți urmări grupajul știrilor pe pagina de Facebook a Ziarului Incomod și pe canalul de YouTube.Principalele titluri ale...
Sari la conținut