Deoarece cele două site-uri ale Consiliului Elevilor, consiliulelevilor.org și wedu.ro, nu mai sunt accesibile, elevii care vor să ocupe o funcție în Consiliile Școlare ale Elevilor sau să își reprezinte colegii în Consiliul de Administrație al liceului nu au idee ce documente trebuie să fie incluse în dosarul de candidatură.
Un reporter al ziarului Incomod a verificat metodologia pentru alegeri a Consiliului Elevilor și a discutat cu un reprezentant al Consiliului Județean al Elevilor Prahova, vicepreședintele Ioana Băltărețu, pentru a verifica informațiile.
Pentru un post în Consiliul Școlar al Elevilor, dosarul de candidatură trebuie să conțină formularul de candidatură, declarația de neapartenență politică și acordul parental.
În schimb, pentru a fi reprezentant în Consiliul de Administrație al liceului, în dosarul de candidatură trebuie să fie prezentă scrisoarea de intenție, o copie de pe buletin și o declarație de compatibilitate.
Iată mai jos documentele necesare: