Investigarea Wizz Air a fost inițiată de ministerul ungar al Justiției, fiind vizate aspecte care țin de protecția consumatorilor, se arată într-un comunicat remis de Ministerul de resort agenției ungare de presă MTI și citat de news.ro.

Potrivit comunicatului, Autoritatea pentru Protecția Consumatorilor a primit un număr mare de plângeri depuse împotriva Wizz Air Hungary Zrt, număr care a fost în creștere în ultima perioadă.

Compania aeriană este acuzată că nu a oferit informații și asistență în cazul întârzierilor și anulărilor de zbor, nu a oferit cazare și reprogramare, fapte care au cauzat costuri suplimentare pasagerilor. De asemenea, oamenii au scris în plângerile depuse că Wizz Air nu a răspuns la sesizările consumatorilor în termen de 30 de zile și că operează un call center cu tarif ridicat, încălcând astfel legea și drepturile consumatorilor din Ungaria, se mai arată în comunicatul citat anterior.

Din acest motiv, la iniţiativa Ministerului Justiţiei, a fost lansată o investigaţie pentru protecţia consumatorilor, la Prefectura Budapestei, pentru a proteja drepturile consumatorilor şi familiilor din Ungaria.
Scopul controlului este să detecteze, să stopeze şi să sancţioneze orice posibil comportament ilegal, deoarece toate companiile trebuie să respecte legea, se subliniază în comunicat.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here