- Reclamă -
30 de angajați ai Societății de Gospodărire Urbană Ploiești ar putea fi concediați! Este vorba de acei salariați care se ocupă de mentenanță (personal tehnic) în unitățile de învățământ din municipiu.
Prin Hotărâre de Consiliu Local, cei 30 de angajați au fost delegați să se ocupe de întreținerea școlilor, însă, din luna septembrie, Direcția Economică din cadrul Primăriei a refuzat să mai avizeze plățile facturilor emise de SGU, astfel că societatea este în incapacitate de a plăti acești salariați.
Prin hotărârea CL Ploiești 329 din data de 7 septembrie 2012, s-a completat contractul de delegare a gestiunii prin concesiunea serviciului de utilitate publică încheiat între Primăria Ploiești și SGU Ploiești cu activitatea de mentenanță a unităților de învățământ preuniversitar de stat – „se asigură mentenanța unităților de învățământ de stat preșcolar și gimnazial din municipiul Ploiești”.
În baza acestei hotărâri, SGU a emis lunar facturi însoțite de situația cheltuielilor de mentenanță personal nedidactic, acestea fiind înainte spre decontare Primăriei Ploiești.
Până în luna septembrie 2015, toate facturile transmise au fost plătite.
În prezent, Direcția Economică a primăriei emite către SGU note de restituire ale documentelor fiscale prin care spune că nu mai sunt „îndeplinite elementele formale” în vederea acordării vizei CFPP, plățile neputând fi autorizate, în opinia Direcției Economice.Astfel, din cauza birocrației și a unei comunicări opace a Direcției Economice din Primăria Ploiești, se poate genera următoarea situație concretă: școlile pot rămâne fără fochiști și mecanici de întreținere, salariații detașați de la SGU fără loc de muncă, chiar dacă activitatea este aprobată prin hotărâre de consiliu local.
- Reclamă -
Sursa: www.actualitateaprahoveana.ro
- Reclamă -