Una dintre cele mai lovite industrii de criza generată de pandemia de coronavirus este cea a restaurantelor. Patronii se plâng că vor intra în faliment și își îndeamnă clienții să comande mâncare la domiciliu.

Patronii încearcă să-și convingă clienții care, în mod normal, umplu restaurantele din Ploiești, să comande la domiciliu, pentru a ajuta industria să supraviețuiască acestei crize declanșate de pandemia de coronavirus.

Printre primii care au semnalat problemele a fost patronul restaurantului Best, Alexandru Crângu.

“Industria noastră este in colaps! Am hotelul gol, restaurantul gol! În ultimele zile, am vorbit cu mulți colegi de breaslă, invariabil toți întrebau ce este de făcut! Nu știu ce este de făcut dar știu sigur ce este de nefăcut!

Toți îmi ziceau că prima măsura este să renunțe la oameni, neavând din ce să-i plătească!

Logic! Dar nu moral! Am clădit Best-ul cu investiții constante (nu cu profit dus acasă), și cu Oamenii mei! Doar pentru ca nu o să mai am profit o perioadă trebuie sa renunț la ei? I-am întrebat ce fac dacă nu le dau salariul 2 luni, murim au zis!

Nu sunt criminal! Petrec mai mult timp cu ei decât acasă, deci și ei sunt familia mea!

Întotdeauna am grijă de familia mea! Cât voi putea. Când nu mai pot, murim cu toții!”, a scris Andi Crângu pe Facebook.

Laurențiu Ioniță, de la Get Eat, face un apel către clienți să comande la domiciliu.

“Apel catre consumatorii Ploiesteni:

– Nu opriți consumul produselor din restaurante, pizzerii sau cafenele, dacă vreți să aveți unde ieși după terminarea acestei isterii!!!!

– Comandați prin platformele Food Panda, Glovo sau Takeaway.

Dacă toată lumea se îngroapă în casă cu baxuri de apă, făină, orez, conserve, noi restaurantele nu o să avem altă soluție decât să ne închidem locațiile.

Trebuie să fim conștienți cu toții că roată trebuie să se învârtă că să nu urmeze un val de șomeri, falimente și să ajungem la o criză economică.

Susținem măsurile care trebuiesc luate pentru împiedicarea răspândirii virusului, de aceea recomandăm clienților să rămână acasă și să comande prin platformele: Food Panda, Glovo sau Takeaway.

De asemenea, Bogdan Vasilescu, de la Prestij, anunță că retaurantul asigură livrări la domiciliu, în condiții de siguranță.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here