În urma articolului nostru publicat la începutul lunii septembrie în care vă prezentam relatarea unui ploieștean despre faptul că magazinul Carrefour de pe strada Republicii își fură clienții la cântar (citește aici articolul integral), Carrefour România a oferit un punct de vedere.
Iată mai jos ce spune conducerea magazinului despre problema semnalată de către ploieștean:
„Buna ziua,
Va multimim foarte mult pentru faptul ca ne-ati alertat cu privire la o situatie extrem de serioasa pentru clientii nostri.
Ne cerem scuze pentru incident si va asiguram ca acesta este un caz izolat, corectitudinea fiind una dintre cele mai importante valori ale noastre.
Pentru noi, satisfactia clientilor si respectarea acestora reprezinta o prioritate si o preocupare continua. In mod constant, o echipa dedicata pentru fiecare raion verifica produsele pe care le oferim spre vanzare.
In situatia de fata, produsul la care se face referire provine ambalat direct de la furnizor, iar in acest moment asteptam un raspuns oficial din partea acestuia, privind situatia prezentata de dvs.
Ne cerem inca o data scuze pentru episodul neplacut si va multumim mult ca ne-ati sesizat acest incident regratabil.
Cu consideratie,
Carrefour Romania”.