Zece ploieșteni au fost nevoiți să plătească de două ori aceeași vacanță. Cele cinci familii au achiziționat sejurul printr-o agenție de turism, dar când au ajuns la hotel li s-a transmis că firma nu a achitat camerele așa că au fost nevoiți să scoată bani din buzunar.
Ploieștenii care ne-au contactat să ne povestească ce li s-a întâmplat cu plătit vacanța prin agenția Balneo Medica din București în urmă cu ceva timp și ne-au arătat și voucherul de cazare emis de firmă.
Când au ajuns săptămâna aceasta la hotelul din Gura Humorului, pentru care plătiseră vacanța, reprezentanții hotelului le-au spus că agenția nu a trimis niciun ban pentru plata sejurului și că dacă vor să se cazeze nu au decât să plătească din nou.
”Am încercat să-i spun, mi-au răspuns, mi-au spus că este o greșeala care va fi reparată imediat. Am văzut că nu se mai întâmpla nimic și am încercat să sun iar la ei, dar îmi blocaseră numărul.”, ne-a povestit ploieșteanul care ne-a contactat.
Oamenii au depus și plângere la ANPC și așteaptă acum să își recupereze cumva paguba.