fbpx
sâmbătă, aprilie 27, 2024
spot_img

Când ar putea fi redeschise pasajele subterane din Bariera București și cât va costa investiția

Citește Și

- Reclamă -

Consilierii locali din Ploiești vor vota mâine în cadrul ședinței de Consiliu Local un proiect cu privire la documentația tehnică aferentă redeschiderii pasajelor pietonale subterane din Bariera București. Inițiatorul proiectului este viceprimarul Cristian Ganea, care spune că, practic, mâine vor fi avizate lucrările ce urmează a fi efectuate. Potrivit viceprimarului Ganea, investiția va fi suportată din bugetul local.

Potrivit documentelor publicate pe site-ul primăriei, în proiectul de hotărâre este specificat că investiția va costa puțin peste 7,4 milioane de lei. În urma expertizei tehnice, fuseseră oferite două soluții pentru redeschiderea pasajelor: fie reabilitarea celor existente, fie dezafectarea acestora și construirea unora noi.

- Reclamă -

„În urma evaluării alternativelor propuse, ţinând cont de parametrii sociali, de mediu, tehnici, economici, financiari, considerând factorii de sustenabilitate şi riscurile, proiectantul recomandă adoptarea scenariului 1, soluţia de consolidare fiind optimă, conform raportului expertizelor tehnice elaborate.”, se arată în proiectul de hotărâre.

În proiect este stipulat și termenul până la care ar fi gata investiția. Ploieștenii ar putea refolosi cele două pasaje în aproximativ un an și 7 luni, dat fiind faptul că întocmirea documentațiilor tehnice și obținerea avizelor și acordurilor ar dura cam patru luni, procedura de achiziție publică a lucrărilor încă trei luni, iar execuția lucrărilor câte șase luni pentru fiecare pasaj.

Potrivit viceprimarului Cristian Ganea, cel mai probabil se va lucra pe rând la cele două pasaje, pentru ca accesul mașinilor să nu fie oprit în totalitate în zonă, ci doar restricționat. Este posibil ca traficul să fie restricționat pe câte un sens, în funcție de partea pe care se va lucra, dar aceste lucruri vor fi stabilite în cadrul Comisiei de Circulație, din care face parte și Poliția Rutieră Ploiești. O altă variantă ar fi ca accesul în DN 1 să nu se mai facă din Bariera București pe perioada lucrărilor, ci doar pe la vest, prin Centură.

- Reclamă -

 

 

- Reclamă -
spot_img
spot_img
spot_img

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.
Captcha verification failed!
Scorul utilizatorului captcha a eșuat. va rog sa ne contactati!

Ultimele Știri

Exclusiv – Ludmila Sfârloagă, o apropiată a lui Mircea Cosma, candidează pe listele AUR la CJ Prahova

Mai sunt doua trei zile până la încheierea procesului de înregistrare a candidaturilor pentru alegerile locale din 9 iunie....
Sari la conținut