O cititoare a ziarului Incomod s-a revoltat după ce a așteptat mai bine de o oră pentru a plăti o factură UPC. Aceasta ne-a trimis un mesaj pe adresa de contact [email protected] în care ne-a povestit experiența pe care a avut-o astăzi la casieria UPC din Ploiești.
„Am stat mai bine de o oră să îmi plătesc factura la UPC. Erau doar doi angajați care se ocupau atât de facturi, cât și de predare echipamente, iar cea de-a doua acțiune durează mult mai mult decât plata unei simple facturi, întrucât trebuie testate și completate garanții… Când am ajuns era în fața mea o coadă de 12 persoane. Nu e posibil ca UPC să își trateze astfel clienții care vor să plătească. Dacă tot au doar doi angajați, unul putea să se ocupe de facturi, să meargă mai repede coada pentru cei care aveau doar de plătit și doar al doilea să predea echipamentele”, este mesajul cititoarei primit pe adresa redacției noastre.
Bun articol dar fara substanta.Se poate plati in multe alte locuri.