fbpx
luni, aprilie 29, 2024
spot_img

Cum a ajuns un client care a petrecut în Centrul Vechi din București să plătească 8500 de lei pentru o consumație de 85 de lei

Citește Și

- Reclamă -

Mai mulți clienți care au petrecut într-un club din Centrul Vechi al Capitalei s-au trezit că au plătit sume colosale, chiar și de o sută de ori mai mult, pentru o consumație banală, de câteva zeci sau sute de lei. Oamenii au făcut aceeași greșeală. Au plătit cu cardul, spre dimineață, fără să mai fie atenți la suma tastată de barman pe POS. Cel mai păgubit a fost un bărbat care, pentru o consumație de 85 de lei, a ajuns să plătească 8500 de lei. Abia când au primit mesaj de la bancă și au văzut ce bacșiș generos au lăsat fără voia lor, au sesizat poliția.

Barmanul descurcăreț a fost prins și trimis în judecată sub acuzația de înșelăciune în formă continuată, dosarul său aflându-se în faza de cameră preliminară la Judecătoria Sector 3 București.

- Reclamă -

Potrivit rechizitoriului, șase clienți au fost identificați ca păgubiți de angajatul clubului respective. În actul de sesizare se arată că ”în exercitarea atribuţiilor de barman în cadrul clubului … Sector 3 Bucureşti, în perioada 03.06.2019 – 07.09.2019, a indus în eroare mai multe persoane vătămate, cu privire la valoarea băuturilor comandate, tastând pe aparatul POS, cu ocazia plătilor realizate prin intermediul cardurilor, sume mai mari decât valoarea reală a produselor comandate, cauzând un prejudiciu total în cuantum de 34.595 lei, sumă nejustificată care a intrat în conturile societății”.

Pur și simplu barmanul tasta în plus un zero sau două, după caz, la valoarea reală a consumației respectivilor clienți. Dacă omul avea de plătit 140 de lei, din cont îi dispăreau 1400 de lei.

– la data de 03.06.2019, un client care trebuia să plătească în total 350 de lei pentru consumația făcută a ajuns să plătească de zece ori mai mult. Barmanul a tastat pe aparatul POS cu ocazia plăţilor realizate prin intermediul cardului sume mai mari, în total 3500 lei, cauzându-i acesteia un prejudiciu în valoare de 3150 lei, reprezentând diferenţa faţă de valoarea reală.

- Reclamă -

În aceeași dimineață, un alt client care avea de plată 300 de lei a plătit în final 3000 de lei prin același mecanism, încă un zero tastat pe POS de către barman.

A doua zi,  pe 04.06.2019, in jurul orei 05.30, un client care consumase de 150 lei a plătit în final 3000 de lei.

La data de 09.06.2019 un alt client care avea de achitat 720 de lei pentru consumația făcută în noaptea respectivă a plătit în final 5300 de lei.  

Situația s-a repetat și  în data de 11 iunie 2019, în cazul unui al șaselea client identificat, probabil cel mai mult păgubit. Omul a mers să achite nota de plată în jurul orei 02.00. Consumase de 85 de lei, doar că barmanul a tastat în plus încă două zerouri astfel că respectivul client a plătit în plus 8415 lei, potrivit ziare.com.

- Reclamă -

Un alt client care consumase băuturi în valoare de 1400 de lei a ajuns să plătească 14.000 de lei prin același mod de operare al barmanului.

 Cei șase clienți s-au constituit părți civile în dosar și așteaptă ca tânărul barman să fie condamnat și obligat de instanță să achite prejudiciul.

FOTO Pixabay

- Reclamă -
spot_img
spot_img
spot_img

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.
Captcha verification failed!
Scorul utilizatorului captcha a eșuat. va rog sa ne contactati!

Ultimele Știri

Voluntarii Rompetrol au plantat puieți forestieri în Păltiniș, județul Sibiu

Rompetrol a plantat la Păltiniș, județul Sibiu, aproximativ 5000 de puieți forestieri de molid pe o suprafață de 1,1...
Sari la conținut