Cornelia Galer, comisarul șef adjunct al Protecției Consumatorilor Buzău, spune că au apărut consumatori care aruncă diverse lucruri în mâncarea de la restaurant ca să nu mai plătească nota.
Potrivit Corneliei Galer, clienții merg în restaurant cu pliculețe cu păr, unghii sau muște, mănâncă trei sferturi din porție, apoi „pun din pliculeț ce trebuie”, transmite g4media.ro.
Cornelia Galer a spus că, deşi de cele mai multe ori sunt întemeiate reclamațiile, există persoane care folosesc acest instrument pentru a beneficia gratuit de o masă la restaurant.
„De regulă se dovedesc întemeiate aceste reclamaţii. Sunt şi unele neîntemeiate. Ca să înţelegem aşa cam ce se întâmplă în piaţă, s-a format deja o clasă de consumatori care trăiesc neplătind. Asta am constatat-o noi pe parcursul ultimilor ani de cercetări a reclamaţiilor, adică de regulă sunt persoane tinere care au asupra lor pliculeţe cu fir de păr, unghie, muscă, vierme sau mai ştiu eu ce, se duc în restaurante sau pe terase, comandă, mănâncă jumătate sau trei sferturi, pune acolo din pliculeţ ce trebuie, face poză, face reclamaţie”, a mai precizat Cornelia Galer, citată de Agerpres.