fbpx
luni, aprilie 29, 2024
spot_img

Reparațiile mașinilor vechi ar putea fi interzise 

Citește Și

- Reclamă -

Reparațiile mașinilor mai vechi de 15 ani, care au defecțiuni ale componentelor majore, ar putea fi interzise de Uniunea Europeană. Printre aceste defecțiuni se numără cele ale motorului, transmisiei sau direcției. 

Un nou proiect aflat în dezbatere publică afirmă că măsura s-ar putea aplica reparațiilor mașinilor vechi cu probleme tehnice, care au mai mult de 15 ani de funcționare, transmite observatornews.ro. 

Mașinile cu o vechime mai mare de 15 ani, care necesită reparații costisitoare, vor fi catalogate drept ”vehicule reziduale”. Dacă prezintă defecțiuni majore la motor, transmisie, sistemul de frâne sau direcție, acestea nu vor mai putea fi reparate în service-uri autorizate. 

- Reclamă -

Proprietarii vor fi obligați să caseze autoturismele. 

Inclusiv patronii service-urilor auto se plâng că numărul clienților va scădea. 

”Ne afectează să zicem undeva la 50%. Întâmpinăm destul de multe probleme la maşinile mai vechi. De obicei partea mecanică, la partea mecanica apar si avem destul de multe probleme Dacă i s-a acordat atentie de-a lungul timpulului si au fost toate reviziile facute in service-uri autorizate, nu este niciun fel de problema”, a transmis Marius Ganea, manager service auto, pentru observatornews.ro.

- Reclamă -

Ciprian Tudorache – manager transport: ”Cred că va fi o pierdere destul de mare pentru toti anteprenorii din România. Pentru că încasările vor scădea. Şi pe partea de tractări, de transport pentru masinile defecte.”

Românii conduc printre cele mai vechi mașini din Europa, având o vechime medie de 16 ani. ”Piaţa auto din România este împărtita in doua mari categorii:  maşini noi şi maşini foarte vechi. Din cele  8 milioane de autoturisme înmatriculate în ţara noastră, putin peste 3 milioane sunt noi în timp ce aproape 4 milioane au între 10 şi 20 de ani vechime. La nivel European, ţara cu cele mai vechi maşini este Grecia, cu o vârstă medie a unui autoturism de 17 ani. Cele mai multe autoturisme noi se găsesc pe şoselele din Luxemburg, acolo unde proprietarii schimbă vehiculele la cel mult 7 ani”, afirmă Ana Grigore, reporter Observator.

- Reclamă -
spot_img
spot_img
spot_img

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.
Captcha verification failed!
Scorul utilizatorului captcha a eșuat. va rog sa ne contactati!

Ultimele Știri

Deși PNL a lăsat Ploieștiul fără apă caldă, dă vina pe primar în campanie

Ipocrizie din partea Partidului Național Liberal (PNL) care, deși a lăsat Ploieștiul fără apă caldă, transformă incidentul într-o temă...
Sari la conținut