fbpx
marți, mai 7, 2024
spot_img

Revin „Trenurile soarelui” pentru Marea Neagră şi Delta Dunării. 2 ore și 20 de minute pe ruta București – Constanța

Citește Și

- Reclamă -

40 de trenuri vor asigura zilnic legături directe din toată țara pentru stațiunile de la Marea Neagră și Delta Dunării, începând cu 10-11 iunie până pe 11.12 septembrie, a anunțat CFR într-un comunicat de presă.

„Din 10/11 iunie 2022, toate trenurile duc la Marea Neagră. CFR Călători dă startul programului estival de transport „Trenurile Soarelui”. Turiştii vor avea la dispoziţie 40 de trenuri ce vor asigura zilnic legături directe din toată ţara cu staţiunile de la Marea Neagră şi cu Delta Dunării până la data de 11/12 septembrie 2022. Toate regiunile ţării vor fi conectate în perioada verii cu destinaţiile de vacanţă cele mai căutate de pe litoralul românesc, CFR Călători oferind tuturor posibilitatea de a călători fie cu trenurile directe dinspre Arad, Deva, Timişoara Nord, Reşiţa Nord, Oradea, Satu Mare, Baia Mare, Cluj Napoca, Târgu Mureş, Braşov, Suceava, Iaşi, Galaţi, Buzău, fie prin asigurarea unei conexiuni rapide din Bucureşti Nord prin intermediul trenurilor care circulă într-un orar cadenţat (la 1-2 ore) pe ruta Bucureşti Nord – Constanţa şi retur”, se menţionează în comunicat.

- Reclamă -

Astfel, timp de trei luni, 30 trenuri directe (15 dus/15 întors, inclusiv ramurile aferente) care pornesc din principalele oraşe vor avea ca destinaţie/plecare litoralul românesc, din care 18 trenuri (9 dus/9 întors) au ca destinaţie/plecare Mangalia, potrivit Agerpres.

De asemenea, 38 de trenuri (19 dus/19 întors) vor asigura legătura Capitalei cu litoralul şi retur (15 perechi din Bucureşti Nord, 12 perechi din Bucureşti Băneasa – din care trei perechi nu trec prin staţia Bucureşti Nord, o pereche din Bucureşti Obor).

Pentru călătoria spre Delta Dunării, din 11 iunie 2022, trenurile IR 1981/ R 8653 şi R 8656/ IR 1982 vor asigura zilnic legătura directă Bucureşti Nord – Tulcea Oraş şi retur pe întreaga durată a sezonului. În plus, în Medgidia va fi asigurată zilnic conexiunea spre Tulcea Oraş şi retur cu trenuri dinspre Bucureşti sau Constanţa.

- Reclamă -

Durata călătoriei pe ruta Bucureşti – Constanţa este, în medie, de circa 2 ore şi 20 minute.

CFR Călători precizează că toate trenurile InterRegio estivale au în compunere vagoane clasa climatizate, dotate cu prize electrice pentru încărcarea bateriei laptopului sau a telefonului mobil, toalete ecologice, uşi de acces şi intermediare semiautomate, majoritatea vagoanelor sunt modernizate (reconstruite integral) în ultimii 12 ani. Totodată, trenurile cu parcurs lung au în compunere vagoane cuşetă.

În ceea ce priveşte tarifele, pentru o călătorie cu loc rezervat pe ruta Bucureşti Nord – Constanţa la clasa a 2-a, la tren IR un bilet costă 59,60 lei, la tren Regio-Expres preţul este de 33,20 lei şi la tren Regio de 30,30 lei. La aceste tarife se aplică reduceri, precum: 5% din tariful de transport la cumpărarea online (de pe site sau aplicaţie) şi de la automatele de vânzări bilete aflate în gările mari; 10% din tariful de transport la cumpărarea unui bilet cu oferta dus-întors; până la 10% din tariful de transport la cumpărarea cu anticipaţie.

Elevii beneficiază de gratuitate, în timp ce studenţii plătesc cu 50% mai puţin la călătoria în vagoanele clasa a 2-a.

- Reclamă -

În perioada programului estival de transport, turiştii aflaţi pe litoralul românesc au posibilitatea de a călători între staţiunile de pe litoral cu trenurile InterRegio de sezon, la tarif de tren Regio, dacă vor achiziţiona biletele de la casele de bilete de pe secţia Constanţa – Mangalia.

- Reclamă -
spot_img
spot_img
spot_img

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.
Captcha verification failed!
Scorul utilizatorului captcha a eșuat. va rog sa ne contactati!

Ultimele Știri

Institutul Geologic al României va face foraje la Slănic. Încearcă să identifice sursa surpării din zona centrală

Situația de urgență de la Slănic nu este încă rezolvată. Începând de mâine, specialiști din cadrul Institutului Geologic al...
Sari la conținut